جی پلاس،

ادامه موفقیت های ژاوی با بارسلونا و برتری تلخ پاری سن ژرمن/ پیروزی پرگل پورتو با گلزنی طارمی؛ شکست لورکوزن با فرصت سوزی سردار+ عکس و ویدیوی گل ها

بایرلورکوزن با سردار آزمون باخت اما پورتو با درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی از شب سوم از هفته بیست‌و‌هشتم لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در خانه به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر میهمان خود را از پیش رو بردارد. دو گل از فران تورس در دقایق 14 (پنالتی) و 21، یک گل از پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 27 و گلزنی ریکی پوج در دقیقه 75 تیم آبی‌و‌اناری‌پوش کاتالونیا را به چهاردهمین پیروزی‌اش رساند تا این تیم با 51 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکومادریدی که یک بازی هم بیشتر از کاتالان‌ها انجام داده، در رده سوم قرار بگیرد.

اینتر به زور نباخت!

در آخرین بازی از شب دوم از هفته بیست‌و‌نهم سری A ایتالیا اینتر میهمان تورینو بود و این بازی را در حالی که تا وقت‌های تلف شده نیمه دومش باخته بود در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رساند. اینتری که به امید پس گرفتن رده دوم جدول از ناپولی به میدان رفته بود، در همان ابتدای کار و در دقیقه 12 مسابقه دروازه‌اش توسط گلیسون برمر باز شد و تا پایان وقت‌های معمول با وجود برتری نسبی در تملک توپ و موقعیت‌های خطرناک، نتوانست گل خورده را پاسخ دهد تا اینکه در نهایت الکسیس سانچس بازیکن تعویضی نراتزوری در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم قفل دروازه میزبان را شکست و اجازه نداد تیمش دست خالی تورین را ترک کند. اینتر با این نتیجه 59 امتیازی شد اما نتوانست از ناپولی رده دومی که 60 امتیاز دارد، سبقت بگیرد. پیروزی در این بازی می‌توانست نراتزوری را به فاصله دو امتیازی میلان صدرنشین برساند و این در حالی است که شاگردان سیمونه اینزاگی یک بازی معوقه هم دارند.

پیروزی پاری سن ژرمن در روز هو شدن نیمار و مسی

در  هفته بیست‌وهشتم لوشامپیونه پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس پذیرای بوردو بود و در نهایت موفق شد میهمان قعرنشین خود را با شکست 3 بر صفر بدرقه کند. کیلیان امباپه در دقیقه 24، نیمار در دقیقه 52 و لئاندرو پاردس در دقیقه 61 برای پاریسی‌ها گلزنی کردند. اتفاق مهم این بازی هو شدن نیمار، لیونل مسی و جورجینیو واینالدوم از سوی هواداران PSG بودند که معتقدند آنها نقش بسزایی در شکست خوردن تیم‌شان مقابل رئال مادرید و حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند. پوچتینو اما توجهی به اعتراض‌های هواداران نداشت و ستاره‌های برزیلی و آرژانتینی خود را تا پایان بازی در زمین نگه داشت. پاری‌سن‌ژرمن با این برد 65 امتیازی شد و صدرنشینی خود را استحکام بخشید و بوردو را با 22 امتیاز در قعر جدول نگه داشت.

برد دشوار چلسی مقابل نیوکاسل

در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی موفق شد به لطف تک‌گل دقیقه 89 کای هاورتس با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود نیوکاسل غلبه کند. شاگردان توماس توخل با این برد 59 امتیازی شدند و جایگاه خود در رده سوم جدول رده‌بندی را استحکام بخشیدند. نیوکاسل 31 امتیازی هم در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

شکست لورکوزن با فرصت سوزی سردار آزمون

از هفته بیست و ششم رقابت های بوندس لیگا، بایرلورکوزن در بای آرنا میزبان کلن بود و با یک گل مغلوب شد. تک گل این بازی را شیندلر در دقیقه 67 به ثمر رساند. در این بازی سردار آزمون بازیکن ایرانی از دقیقه 64 وارد میدان شد و حضوری 26 دقیقه ای داشت. او در این مدت زمان بازی دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد. بایرلورکوزن با این شکست در امتیاز 45 باقی ماند و در رده سوم قرار دارد. کلن هم با 39 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

اختلاف دورتموند و بایرن به 7 رسید

در ادامه هفته بیست‌وششم رقابت‌های بوندسلیگا یک بازی برگزار شد. در این دیدار بوروسیا دورتموند از بیلفلد پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. دورتموند با پیروزی‌ در این بازی، اختلافش را با بایرن‌مونیخ صدرنشین به ۷ امتیاز کاهش داد، البته یک بازی عقب افتاده هم دارد که با پیروزی در آن اختلاف به ۴ امتیاز کاهش خواهد یافت.

پیروزی پورتو با درخشش طارمی

پورتو در شبی که دو نیم متفاوت داشت با درخشش مهدی راه افتاد. طارمی در دقیقه آخر نیمه اول با زیرکی پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در نیمه دوم پورتو سه گل دیگر به ثمر رساند و کنسیسائو به طارمی برای بازی حساس با لیون استراحت داد. البته طارمی روی گل دیگر پورتو هم نقش داشت.

 

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

سردار آزمون بایرلورکوزن

چلسی نیوکاسل

چلسی نیوکاسل

چلسی نیوکاسل

پاری سن ژرمن لیونل مسی

پاری سن ژرمن

سردار آزمون بایرلورکوزن

 

 

*

دیدگاه تان را بنویسید