جی پلاس،

توقف بارسلونا در نوکمپ و شکست بایرلورکوزن با سردار آزمون+ عکس

با توقف بارسلونا و شکست بایر لورکوزن؛ پرونده دور رفت یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا بسته شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها بارسلونا در خانه به دیدار گالاتاسرای ترکیه رفت که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. به این ترتیب تکلیف تیم صعود کننده به جدال دو تیم در پنجشنبه هفته آینده کشیده شد.

دیدار لایپزیش و اسپارتاک مسکو نیز به دلیل حذف تیم روسی از رقابت ها برگزار نشد و لایپزیش بدون بازی در این مرحله راهی دور بعدی رقابت ها خواهد شد.

بایر لورکوزن نیز در برگامو مهمان آتالانتا بود که ۳ بر ۲ باخت. در این دیدار سردار آزمون از دقیقه ۸۵ برای تیمش به میدان آمد. لوئیس موریل دو بار و مالینوفسکی برای تیم ایتالیایی گلزنی کردند و آرانگوئز و دیابی نیز گلزنان لورکوزن بودند.

دیدارهای برگشت این دور از رقابت ها هفته آینده برگزار می شود.

در شروع مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال کنفرانس اروپا و از دور رفت رقابت ها رم ایتالیا در هلند به دیدار ویتسه آرنهم رفت و با یک گل به برتری رسید. سرخیو اولیویرا پرتغالی در واپسین ثانیه های نیمه نخست برای جالوروسی گلزنی کرد. این بازیکن در نیمه دوم و در دقیقه ۷۸ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا بازی برگشت دو تیم را که هفته بعد در المپیکو برگزار می شود از دست دهد. به این ترتیب این دیدار با برتری یک گُله رم به پایان رسید. شاگردان مورینیو قبل از دیدار هفته بعد برابر ویتسه باید در سری A ایتالیا برابر اودینزه قرار گیرد.

در دیگر دیدار فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را در ابتدا روی نیمکت ذخیره های خود داشت توانست ۵ بر ۲ پارتیزان بلگراد را از پیش روی بردارد تا برای دیدار برگشت خیال خود را راحت کند. بازیکن ایرانی در دقیقه ۸۰ برای تیمش وارد زمین شد تا ۱۰ دقیقه در این بازی به میدان برود و در برد تیمش سهیم باشد.

 

سردار آزمون بایرلورکوزن

بایرلورکوزن آتالانتا

بایرلورکوزن آتالانتا

 

ژاوی هرناندس

بارسلونا گالاتاسرای فران تورس

بارسلونا گالاتاسرای اریک گتریبا

بارسلونا گالاتاسرای سرجینیو دست

بارسلونا گالاتاسرای آداما ترائوره

بارسلونا گالاتاسرای

لیگ قهرمانان اروپا نیوکمپ

لیگ قهرمانان اروپا

*

دیدگاه تان را بنویسید