صعود فاینورد با جهانبخش در لیگ کنفرانس

شب تلخ ایرانی ها در لیگ اروپا با حذف پورتو و لورکوزن؛ تصمیم عجیب کونسیسائو علیه طارمی+عکس

بارسلونا با برتری مقابل گالاتاسرای به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا صعود کرد اما بایرلورکوزن با سردار آزمون دوباره به آتالانتا باخت و حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا، بارسلونا در استانبول میهمان گالاتاسرای بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. در این بازی مارکائو در دقیقه 28 گالاتاسرای را پیش انداخت اما در ادامه پدری 37 و اوبامیانگ 49 دو گل برای بارسا به ثمر رساندند. شاگردان ژاوی با این برد راهی دور بعد شدند.

در دیگر دیدار بایر لورکوزن در بای آرنا میزبان آتالانتا ایتالیا بودند و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. بوگا 90+1 در این بازی گلزنی کرد تا آتالانتا در مجموع با پیروزی 4 بر 2 راهی دور بعد شود. در این دیدار سردار آزمون مهاجم ایرانی در دقیقه 61 وارد میدان شد.

پورتو در شبی که مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب نداشت مقابل لیون به تساوی یک یک رضایت داد تا با توجه به شکست (2-1) در بازی رفت در یک هشتم نهایی لیگ اروپا از دور رقابت ها کنار برود. نیمکت نشینی طارمی در بازی که پورتو نیاز به گل داشت از عجیب ترین تصمیمات سرمربی تیم پرتغالی بود.

در ادامه رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، فاینورد میزبان پارتیزان بود و این بازی را 3 بر یک به سود خود پایان داد.در این بازی علیرضا جهانبخش در ابتدا نیمکت نشین بود واز دقیقه 80 وارد بازی شد.فاینورد در مجموع با نتیجه 8 بر 3 پیروز شد و راهی دور بعد شد.

پورتو لیون

پورتو لیون

پورتو لیون

پورتو لیون

سردار آزمون بایرلورکوزن

سردار آزمون بایرلورکوزن

بارسلونا گالاتاسرای گومیس

بارسلونا گالاتاسرای گومیس جرارد پیکه

بارسلونا گالاتاسرای گومیس ترشتگن

بارسلونا گالاتاسرای رایان بابل

بایرلورکوزن آتالانتا

بایرلورکوزن آتالانتا

بایرلورکوزن آتالانتا

*

دیدگاه تان را بنویسید