جی پلاس،

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان| علیزاده به برنز نرسید/ گرایی مثل آب خوردن فینالیست شد

نتایج کامل فرنگی کاران ایران در رقابت های جهانی کشتی را در ادامه این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از شروع نه چندان دلچسب کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی در روز دوم ایران چهار نماینده دیگر داشت که فقط گرایی به فینال رسید. هادی ساروی و علیرضا نجاتی هم فردا باید برای کسب مدال برنز تلاش کنند. پشتام هم حذف شد.

نتایج روز دوم رقابت های جهانی کشتی فرنگی را در ادامه بخوانید:

یکشنبه ۲۰ شهریور

وزن 63 کیلوگرم: علیرضا نجاتی (رده بندی)

نجاتی در دور اول 5 بر صفر احمت اویار از ترکیه را شکست داد و  دور دوم به مصاف عبدالمحمد پاپی از آلمان رفت و با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد. پاپی کشتی گیر ایرانی الاصل است. نجاتی دور بعد برای صعود به نیمه نهایی باید مبارزه کند. او برای صعود به نیمه نهایی با ویکتور سیوبانوف از مولداوی مبارزه کرد و 5 بر 3 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. نجاتی در این مرحله به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان رفت و دو بر یک باخت و فینالیست نشد.

علیرضا نجاتی کشتی فرنگی

وزن 67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فینالیست)

او در دور نخست با آمانتور اسماعیلف قرقیزستانی دیدار کرد و با نتیجه قاطعانه 9 بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رفت. در این مرحله گرایی با هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی مبارزه کرد و در یک حرکت طوفانی 5 بر یک حریف را شکست داد. رو همین حرکت حریف به شدت مصدوم شد و نتوانست مبارزه را ادامه بدهد و گرایی راهی نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله با جانی ختسوریانی از گرجستان مبارزه کرد و به راحتی با نتیجه 8 بر صفر در همان 3 دقیقه نخست کار را تمام کرد و فینالیست شد.

کشتی فرنگی محمدرضا گرایی

وزن 82 کیلوگرم: پژمان پشتام (حذف)

او بعد از استراحت در دور نخست دور بعد به مصاف کارپت چالیان از ارمنستان رفت و 2  بر یک این حریف را شکست داد.  پشتام برای صعود به نیمه نهایی با یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین دیدار کرد و 5 بر 3 باخت و با توجه به شکست این حریف اوکراینی در نیمه نهایی پشتام هم حذف شد.

کشتی فرنگی پژمان پشتام

وزن 97 کیلوگرم: محمد هادی ساروی (رده بندی)

او بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با فلیکس بالدوف از نروژ مبارزه کرد و 8 بر صفر پیروز شد. ساروی در یک چهارم با رستم آساکالوف ازبک مبارزه کرد و 7 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رفت. ساروی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان رفت و سه بر یک به غول ارمنی باخت و به فینال نرسید.

کشتی فرنگی محمدهادی ساروی

وزن 87 کیلوگرم: ناصر علیزاده (شانس مجدد)

علیزاده در شانس مجدد باید با  بارتلمی تشوشا مبارزه کرد و  با پیروزی 9 بر صفر مقابل این حریف به رده بندی رفت و برای کسب مدال برنز به مصاف علی چنگیز از ترکیه رفت و 7 بر یک باخت!

ناصر علیزاده  کشتی فرنگی

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید