بنا: ایران منسجم‌ترین تیم را دارد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: منسجم‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران مدعی شد که منسجم‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان، تیم ملی ایران است و شاگردان او می‌توانند در جمع سه تیم برتر مسابقات قرار بگیرند.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم اظهار داشت: بچه‌ها شرایط‌شان عالی است. دیروز تمرین خیلی خوبی را انجام دادیم. امروز قرعه‌کشی ۱۰ وزن انجام می‌شود. فردا چهار وزن ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۷ شروع خواهد شد. در هر سه روزی که وزن‌کشی است، امید داریم که مدعی باشیم.

وی اضافه کرد: همه کارهای لازم را انجام دادیم. همه چیز به لطف خداوند بازمی‌گردد که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی چند مدال را در این رقابت‌ها می‌کند؟، بیان داشت: خیلی کار سختی است اما در مجموع برای من مهم‌تر این هست که بتوانیم از نظر تیمی حتما روی سکوی اول تا سوم بایستیم. این برای من مهم‌تر است. بچه‌ها در طول این چهار سال زحمات زیادی کشیدند و شرایط آمادگی خوبی دارند. 

بنا در پایان درباره رقبای اصلی ایران در راه قهرمانی گفت: ۲ یا سه تیم از لحاظ تیمی خوب هستند اما بقیه کشورها تک ستاره دارند. آذربایجان، گرجستان و ترکیه از نظر تیمی جزو خوب‌ها هستند. خود صربستان که میزبان است از نظر تیمی خوب نیست اما تک مهره‌های خوب دارد. اما هیچ تیمی منسجم‌تر و کامل‌تر از ایران نیست.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ از روز شنبه ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اشتارک‌آرنا در بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌شود و کشتی‌گیران ایران در اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

دیدگاه تان را بنویسید