جی پلاس؛

شروع ضعیف فرنگی کاران ایران در قهرمانی جهان؛ 3 حذف شده و یک شانس برنز!

نتایج کامل فرنگی کاران ایران در اولین روز از رقابت های جهانی صربستان را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در اولین روز از رقابت های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در صربستان چهار فرنگی کار ایران به مصاف رقبا رفتند و سه کشتی گیر ایران حذف شدند و فقط علیزاده به شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز رقابت کند.

 

وزن 55 کیلوگرم: پویا دادمرز

دادمرز در گام نخست با ازترک از ترکیه مبارزه کرد و به سختی 6 بر 5 پیروز شد. حریف او برای صعود به نیمه نهایی بکبولاتوف از قزاقستان بود که دادمرز ۳ بر یک باخت و به نیمه نهایی نرسید. در نیمه‌نهایی نوگزاری شورتشمیا گرجستانی با غلبه بر بکبولاتف قزاق به فینال وزن ۵۵ کیلوگرم رسید تا دادمرز حذف شود!

وزن 72 کیلوگرم: محمدرضا مختاری

او در دور اول استراحت داشت و دور بعد با ابراهیم محمود از فرانسه رو به رو شد و 7 بر 3 شکست خورد و حذف شد.

علی ارسلان ملی پوش ایرانی الاصل صربستان نیز در نیمه نهایی حریف محمود شد. پیروزی ارسلان مقابل این حریف حکم به حذف فرنگی کار ایران داد.

 ارسلان انتقاد زیادی نسبت به چرخه انتخابی محمد بنا داشت و با تایید فدراسیون ایران به عضویت تیم ملی کشتی صربستان در آمد.

وزن 77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی

گرایی نیز در دور اول با قرعه استراحت رو به رو شد و دور دوم با آنتونیو از کرواسی مبارزه کرد و به سختی 5-4 پیروز شد. او در دومین مسابقه با کیم از کره جنوبی رقابت کرد و 6 بر یک مغلوب شد. با توجه به شکست کیم در نیمه نهایی کاپیتان تیم ملی از صعود به شانس مجدد بازماند!

وزن 87 کیلوگرم: ناصر علیزاده

او در مبارزه نخست با میرکو مینگزی از ایتالیا دیدار کرد و 6-5 پیروز شد. علیزاده در دور دوم با عزیزبکوف از قرقیزستان مبارزه کرد و 5 بر 3 پیروز شد. علیزاده برای صعود به نیمه نهایی به مصاف بیسلطانف از دانمارک رفت و با نتیجه 2 بر یک باخت. با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به گروه بازنده ها رفت. علیزاده در این گروه مقابل بارتلمی تشوشا از کنوگو قرار می گیرد و در صورت پیروزی در این حریف، فرداشب برای کسب مدال برنز به مصاف علی چنگیز از ترکیه خواهد رفت.