ادامه تساوی های بایرن مونیخ در هفته هفتم بوندسلیگا

در هفته ششم بوندسلیگا بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از دو تساوی متوالی در بوندسلیگا و البته برتری در لیگ قهرمانان در خانه اینتر، بایرن مونیخ عصر امروز در خانه با تساوی 2-2 برابر اشتوتگارت متوقف شده و دو امتیاز دیگر نیز از دست داد.

بایرن مونیخ در همان دقایق ابتدایی می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه ایستگاهی جاشوا کیمیش راهی به دروازه نیافت و با فاصله ای کمی از کنار دروازه اشتوتگارت به بیرون رفت. در دقیقه 25 بایرن مونیخ صاحب موقعیت فوق العاده ای برای زدن گل اول شد. ارسال از فاصله نزدیک، ارسال نصیر مزروعی با ضربه ماتیس تل به سمت دروازه همراه شد، اما مولر با یک واکنش سریع دروازه را نجات داد. اما 10 دقیقه بعد حملات بایرن مونیخ منجر به گل اول شد. روی ارسال آلفونسو دیویس، ماتیس تل از مرکز محوطه و با یک ضربه زمینی و فنی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شده و تیمش را از اشتوتگارت پیش انداخت. در دقیقه 43 و روی ارسال جاشوا کیمیش بود که بایرن مونیخ می توانست برتری اش را دو برابر کند، اما تعلل لئون گورتزکا در مرکز محوطه باعث از دست رفتن موقعیت شد و بایرن با همان یک گل برتری به سمت رختکن رفت.

اشتوتگارت خیلی زود و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط گویراسی به گل تساوی دست یافت، اما داور بعد از بازبینی خطا اعلام کرده و این گل مردود شد. در دقیقه 57 تیم مهمان بالاخره به گل تساوی دست یافت. ارسال زمینی ماروپانوس از سمت راست در همان منطقه به فاریش رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد. بایرن مونیخ سراپا حمله شد و سه دقیقه بعد توانست گل دوم را به ثمر برساند. ارسال زمینی نصیر مزروعی از سمت راست در محوطه به جمال موسیالا رسید و او با حرکتی زیبا و ضربه ای فنی به گوشه دروازه موفق شد گل دوم بایرن را به ثمر برساند. دقایقی بعد بایرن مونیخ صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل سوم نیز شد، اما ضربه سرژ گنابری در موقعیتی تک به تک و بسیار خوب دقیق نبود و مولر با عکس العملی تماشایی دروازه اشتوتگارت را نجات داد. در دقیقه 75 گویراسی از گوشه محوطه بایرن مونیخ و با ضربه ای محکم دروازه بایرن مونیخ را تهدید کرد، اما مانوئل نویر با واکنشی خوب دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

اما در دقیقه 90 و با خطای ماتیس دی‌لیخت در محوطه بود که اشتوتگارت صاحب یک ضربه پنالتی شد و گویراسی با تبدیل به گل کردن این ضربه باعث شد بایرن مونیخ دو امتیاز حساس دیگر نیز از دست داده و 2-2 مقابل اشتوتگارت متوقف شد.

دیدگاه تان را بنویسید