ساپینتو باید از زنان تشکر کند!

نمایش ضعیف استقلال در دیدار با مس کرمان زیر سایه اولین حضور زنان در بازی های لیگ برتر پنهان شد و ساپینتو از انتقادها در امان ماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ریکاردو ساپینتو هنوز نتوانسته استقلال را به کیفیت فنی مطلوب برساند و این مساله زیر سایه اولین حضور زنان در بازی های لیگ در دیدار استقلال و مس پنهان ماند. 

روزنامه گل نوشت: استقلال در حالی مس کرمان را با یک گل شکست داد که نمایش کلی آبی‌ها چندان چنگی به دل نزد. آنها مدیون کوین یامگا بودند که زیرکانه آن گل زیبا را زد و سه امتیاز را به حساب تیم ریخت، وگرنه بعید نبود یک مساوی تلخ خانگی برابر رقیب نه‌چندان قدرتمند رقم بخورد. به طور کلی امسال فقط یک نیمه فوتبال خوب از استقلال دیده‌ایم که مربوط به نیمه دوم دیدار با ملوان می‌شده است. می‌فهمیم که کادرفنی عوض شده و حتما باید به ریکاردو ساپینتو و همکارانش وقت داد تا نبض کار را به دست بگیرند، اما تماشای فوتبال بهتر از مدافع عنوان قهرمانی، حق هواداران است. به جرات می‌توان گفت اگر هیاهوی روز پنجشنبه به خاطر حضور خانم‌ها در ورزشگاه نبود، انتقادات از سبک بازی استقلال افزایش می‌یافت.

به نظر می‌رسد ساپینتو هنوز در انتخاب ترکیب اصلی به جمع‌بندی نرسیده است. او بعد از آزمایش سیستم سه دفاعه رو به سیستم چهار دفاعه آورد. در خط حمله هم آزمون و خطاهای کادرفنی ادامه دارد، هرچند انتخاب ارنج نهایی با توجه به این همه مهاجمی که استقلال در اختیار دارد کار آسانی نیست. در این میان قرعه هم به کمک استقلال آمد. آنها بعد از یک شروع بسیار دشوار برابر سپاهان، با دو تیم تازه صعودکرده به لیگ برتر مواجه شدند و در دو هفته آتی هم باید به مصاف نفت مسجدسلیمان و پیکان بروند. این قبیل مسابقات فرصت خوبی است تا استقلالی‌ها، هم امتیاز بگیرند و هم نقاط ضعف تیم‌شان را ترمیم کنند. ساپینتو باید از این موقعیت استفاده کند، وگرنه کارش برابر رقبای جدی‌تر سخت خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید