ساپینتو: به زنان استقلالی تبریک می‌گویم/ حسین خانی: ترس در تیمم جایی ندارد

سرمربی استقلال به زنانی که برای نخستین بار دیدار این تیم را تماشا خواهند کرد، تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل مس کرمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: مس کرمان تیمی است که در هفته گذشته گل‌های زیادی زد و باعث شگفتی شد. این تیم به تازگی به لیگ برتر آمده است و نشان داده است که تیم خوبی است. مس کرمان از نظر امتیاز با ما برابر است. ما در لیگ برتر تیم ضعیفی نداریم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی به شناخت کامل از استقلال خواهید رسید، گفت: نمی‌شود شناخت ۱۰۰ درصدی ایجاد شود. من ایده‌های زیادی در فاز حمله و دفاع دارم. زمان می‌خواهد تا چیزهایی که می‌خواهم عملی شود. از رفتار بازیکنانم فعلا راضی هستم و مسائلی که مد نظرم است، در میدان پیاده می‌شود. بازی فقط بحث تهاجمی نیست. در بازی مقابل سپاهان و ملوان، حریف منتظر تک فرصت‌های گلزنی است. مس کرمان تیمی است که می‌خواهد از استقلال امتیاز بگیرد و منتظر اشتباهات کوچک هستند تا به گل برسند. اگر بخواهیم با یک بازی مثبت پیش برویم و مثبت کار کنیم، می‌توانیم ریسک کنیم. ما تیمی نخواهیم بود که منتظر حریف باشیم. باید حریف خود را کنترل کنیم و برای اینکه اینطور بازی کنیم، باید از نظر فیزیکی و ذهنی آماده باشیم.

سرمربی استقلال درباره مسائلی در خصوص جادوگری در فوتبال گفت: دوست ندارم به این مسائل اعتقاد داشته باشم. یک نفر در فوتبال به من گفت امکان هر چیزی وجود دارد. برخی مربیان را می‌شناسم که خرافاتی هستند. من مذهبی هستم ولی این مسائل را دخیل نمی‌کنم.

ساپینتو در خصوص کسب عنوان‌های قهرمانی برای استقلال گفت: این چیزی است که آرزوی من است و سعی و تلاش خود را می‌کنیم. تنها ما نیستیم و ۳ تیم دیگری هم هستند که این آرزو را دارند. تمرکز ما روی بازی‌های بعدی است.

او درباره ترکیب دفاعی تیمش گفت: من نمی‌خواهم درباره استراتژی تیم صحبت کنم. ما برای هر بازی استراتژی متفاوت داریم. فردا خواهید دید که چه برنامه‌ای داریم.

سرمربی استقلال درباره حضور هواداران در استادیوم آزادی خاطرنشان کرد: منتظر هستم که این فضای عالی را با خانواده خودم و طرفداران تجربه کنم. امیدوارم هیجان را تا آخرین لحظه در بازی ببینم. فردا همه باهم می‌جنگیم. ۹۰ دقیقه می‌جنگیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

ساپینتو درباره رفتارهایی که در کنار خط در ۲ بازی اخیر استقلال داشته است، گفت: من یک فرد عاطفی هستم اما در آخرین بازی، یک بخش‌هایی از بازی ناامیدکننده بود. ما خوش‌شانس نبودیم و گل خوردیم. تصمیم‌های غلط داوری هم در بازی با ملوان تاثیرگذار بود. در بازی با سپاهان هم یک پنالتی برای ما نگرفتند. این چیزها دست به دست هم داد که واکنش‌های من را در پی داشته باشد. در آخرین بازی هم گل پیمان بابایی درست بود. بعضی وقت‌ها این چیزها باعث واکنش آدم می‌شود. من می‌خواهم کسی به کس دیگر بی‌احترامی نکند. در بازی با ملوان از گروه پزشکی تحریک شدم. آن‌ها برای حمایت از تیم‌شان نیامدند و باید کار خودشان را انجام دهند. این تحریک خیلی بزرگی بود. ببخشید که من عالی نیستم. من به عنوان مربی باید رفتار خوبی داشته باشم اما من را تحریک نکنید. این یک بازی عاطفی است.

سرمربی استقلال افزود: امیدوارم داوران با ما ناعادلانه برخورد نکنند. شاید برخی اوقات موافق تصمیم داور نبودم. من آخر بازی با داور صحبت کردم و مودبانه برخورد کردم. شاید ۲ نفر عقیده مختلف داشته باشند و باید صحبت کنیم تا وضعیت مشخص شود. ما در هر بازی ۳ تیم داریم و هر تیم می‌خواهد بهترین خود را نشان دهد. باید یک نتیجه عادلانه رقم بخورد. وقتی می‌بینم که آن‌ها عملکرد خوبی دارند، انتظار دارم که این فرصت را بدهند که با داوران صحبت کنم. من با داوران مشکلی ندارم. شاید با برخی تصمیم‌های آن‌ها مشکل داشته باشم. امیدوارم آن‌ها از کارت ‌های خود استفاده نکنند. برخی اخبار هم نادرست منتشر شده است و این مساله شکل کمدی دارد و من ترسی از این مسائل ندارم. پلیس یک حرفی زد که نادرست بوده است و این مساله به یک کنفرانس خبری در پرتغال مربوط می‌شود. من می‌خواهم درباره زنان ایرانی صحبت کنم. این خبر خیلی خوبی است. استادیوم بدون حضور بانوان فضای خوبی ندارد. بهترین تصمیم در این رابطه گرفته شده است. به بانوان طرفدار استقلال تبریک می‌گویم و این برای من افتخار است که اولین تجربه خود را با بانوان در استادیوم آزادی داشته باشد.

حسین‌خانی: از استقلال نمی‌ترسیم/فردا شاهد جادوی دیگر از مس خواهید بود

فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پیش از مسابقه استقلال اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم با تیم خوبی بازی داریم که از امتیاز حضور تماشاگرانش هم برخوردار است.بعد از بازی با پیکان هرآنچه در مسیر فنی بازیکنان بود با همکاری کادرفنی انجام دادیم.انتظار داریم با توجه به شرایطی که در تیم ما حاکم است شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی تصریح کرد: استقلال از امتیاز هوادارانشان بهره می‌برد و از این به بعد فکر می‌کنم تمامی بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و حضور تماشاگران به بازیکنان ما هم انگیزه می‌دهد.باید خودمان را با این شرایط وفق بدهیم. همه جوره آماده بازی با استقلال هستیم و انگیزه لازم را بازیکنان ما دارند و ان‌شاءلله بازیکنان برای رسیدن به اهداف تیم از تمام توان خود استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس در مورد اینکه برخی تصاویر در مورد مسایل شائبه برانگیز در فضای مجازی مطرح شد گفت: فضای مجازی ، با آدم های مجازی این مسایل را مطرح می‌کنند. امیدوارم فردا شاهد یک جادو دیگر از سوی بازیکنان ما باشیم. جادوی واقعی را بازیکنان ما با توانایی هایشان انجام دادند.

وی در مورد اینکه چرا مس کرمان بعد از تیم‌های جدیدی در استان کرمان به لیگ برتر آمده گفت: شاید از اسب افتاده باشیم اما از اصل نیفتاده‌ایم و همچنان تیم اول استان هستیم با داشتن هواداران پرشمار و سعی می‌کنیم از این امتیازمان بهره ببریم. دوباره به لیگ برتر رسیده‌ایم و مسایلی در جذب بازیکن داشتیم که گفتنش هیچ کمکی نه به تیم ما می‌کند و نه به شما ولی تلاش کردیم در جذب بازیکن خارجی بهتر عمل کنیم اما مشکلات خاص خودمان را داشتیم.جذب بازیکن واقعا سخت بود.تمام بازیکنانی که حفظ کردیم به توان فنی آنها ایمان داریم. امیدوارم با همین تیم بتوانیم شرایط‌مان را حداقل تا نیم‌فصل حفظ کنیم و اگر در نیم‌فصل نیاز باشد بازیکنان مختلف را جذب کنیم تا تیم هماهنگ‌تری داشته باشیم. 

سرمربی مس کرمان در مورد اینکه ممکن است مقابل استقلال بترسید، گفت: ترس اصلاً در فوتبال جایی ندارد مخصوصاً در تیمی که بازیکنانش با من کار می‌کنند. اما واقعیت این است که بازیکنان استقلال همگی ستاره هستند و ما فردا کار سختی را پیش‌رو داریم و بازیکنان ما آماده این نبرد هستند.

حسین‌خانی در مورد اینکه گفته می‌شد با مدیرعامل باشگاه اختلاف داشتید، اظهار داشت: متأسفانه در فضای مجازی در مورد اتفاقات باشگاه مس دنبال این هستند که از کاه کوه بسازند. دلیلش را نمی‌دانم خوشبختانه ما هیچ اختلافی با هم نداریم. ما به عنوان مسئول فنی آرامش کامل را داریم و هیچ اختلافی بین من و مدیریت محترم باشگاه وجود ندارد.

وی در مورد اینکه مدیران باشگاه ممکن است از شما رتبه‌های خوبی در جدول لیگ بخواهند، گفت: این حق مدیران باشگاه است که انتظارات بالایی داشته باشند اما من به عنوان مسئول فنی موضوعی که روی آن تمرکز می‌کنم این است که در سال اول ثباتی به تیم در لیگ برتر بدهیم و در فصول آینده دنبال اهداف‌ بزرگتری باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید