آمار جالب شاگردان ساپینتو در لیگ بیست و دوم

تیم فوتبال استقلال در سه هفته ابتدایی لیگ آماری جالب در گلزنی به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر موفق شد میهمان خود مس کرمان را در ورزشگاه آزادی با یک گل از پیش رو بردارد تا نخستین پیروزی خانگی این تیم در فصل جدید به دست آید.

شاگردان ساپینتو که در هفته نخست متحمل شکست خانگی ۲ بر صفر مقابل تیم مدعی سپاهان شدند، در هفته دوم میزبان خود ملوان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرده و در هفته سوم هم مقابل مس کرمان با یک گل پیروز شدند تا تعداد گل‌های زده این تیم در پایان هفته سوم به عدد ۴ برسد.

آبی پوشان که در مجموع ۳ بازی ۴ بار به گل رسیده‌اند، هر ۴ گل خود را در نیمه‌های دوم به ثمر رسانده‌اند و تاکنون در نیمه اول موفق به گلزنی نشده‌اند. زودهنگام و دیر هنگام ترین گل آبی پوشان هم در همان دیدار مقابل ملوان و در دقایق ۵۷ و ۸+۹۰ به ثمر رسیده است.

استقلالی‌ها تنها در یک بازی (هفته اول مقابل سپاهان) موفق به گلزنی نشده‌اند و تنها در یک بازی (هفته سوم مقابل مس کرمان) دروازه شان را بسته نگه داشته و کلین شیت کرده‌اند. ساپینتو تیمش را با این آمار و در حالی که از ۳ بازی گذشته با ۶ امتیاز در رده دوم جدول حفظ کرده برای دیدار هفته چهارم مقابل نفت مسجد سلیمان آماده می‌کند. دیداری که در ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه ۸ شهریور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید