لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲

سعادت: هیچ وقت پا پس نمی‌کشیم/ اسفندیار: شرمنده مردم شدیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان ایران از جان و دل مایه گذاشتند، اما نتوانستیم به پیروزی برسیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بردیا سعادت پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های 2022 درخصوص این مسابقه گفت: بازی خیلی خوب، سخت و پایاپایی داشتیم. تمام بازیکنان از جان مایه گذاشتند. بازی بسیار خوبی بود و به تیم لهستان هم خسته نباشید می‌گویم. هر دو تیم شانس نزدیکی برای کسب پیروزی داشتند، چون هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. به بازیکنان تیم ایران هم خسته نباشید می‌گویم، چراکه از جان و دل مایه گذاشتند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان با تمام توان بازی کردند، اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم. هیچگاه از مسیری که هستیم پا پس نمی‌کشیم و به تلاش خود ادامه خواهیم داد و سعی می‌کنیم که در مسابقات آینده بهتر شده و قوی‌تر از این ظاهر شویم.

امیرحسین اسفندیار نیز بعد از شکست ایران گفت: بازی خوبی بود اما ست نخست را بد شروع کردیم. در مجموع دیدار پرافت و خیزی بود. تیم ایران در ست های دوم و چهارم به بازی برگشت اما در ست پنجم نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کردیم. بازیکنان تلاش خود را کردند اما با این نتیجه شرمنده مردم شدیم و عذرخواهی می‌کنیم که نتوانستیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

محمدطاهر وادی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 درخصوص این مسابقه اظهار کرد: هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم اما لهستان بهتر بازی کرد و توانست برنده این مسابقه شود. خیلی حیف شد که نتوانستیم برنده باشیم و به نیمه نهایی برسیم. یک ماه فرصت داریم که اشتباهات خودمان و کم و کاستی ها را جبران کنیم. انشالله که بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با قدرت بیشتری ظاهر شویم. قطعاً تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا نمایش بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.  لهستانی ها باتجربه تر از بازیکنان ایران بودند. در لحظاتی اسیر جو بازی شدیم و احساسی بازی کردیم، اما آنها وارد احساسات نشدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید