درخواست ملی پوش والیبال قبل از بازی حساس مقابل لهستان

مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که ملی‌پوشان، با انگیزه پیروزی مقابل لهستان قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران از ساعاتی دیگر در یک مسابقه فوق العاده حساس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان خواهد رفت؛ دیداری که برنده آن در مرحله نیمه نهایی به مصاف آمریکا خواهد رفت که دیشب موفق شد برزیل را شکست دهد.

مرتضی شریفی در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت بازیکنان برای مسابقه با لهستان گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. به دیداری رسیدیم که باید با تمام توان به میدان برویم و امیدوارم با دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان به پیروزی برسیم. امیدوارم تیم ایران نیز عملکرد موفقی در این مرحله از رقابت‌ها داشته باشد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال درباره حریف مرحله یک‌چهارم نهایی تیم ایران گفت: بازی سختی مقابل لهستان خواهیم داشت و با تمام انرژی برابر این تیم به میدان می‌رویم. لهستان تیم بسیار خوبی‌ است ولی بازیکنان برای برد مقابل این تیم در زمین حاضر می‌شوند و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

شریفی در پایان از مردم خواست برای موفقیت تیم دعا کنند و قول داد که بازیکنان نیز تمام تلاش خود را در این مسابقه به‌کار گیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید