ملی پوش اسبق والیبال لهستان:

همیشه مقابل ایران بازی سختی داشتیم

ملی پوش اسبق والیبال لهستان، کار بازیکنان کشورش مقابل ایران را سخت و دشوار توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ درحالی برگزار خواهد شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال لهستان خواهد رفت. ایران در اولین رقابت خود در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال به مصاف لهستان رفت و در یک بازی مهیج توانست این تیم را شکست دهد. پیروزی بلندقامتان ایران درحالی به دست آمد که لهستان میزبان ایران در این رقابت بود و ملی پوشان ایران توانستند جلوی چشم حدود ۱۰ هزار طرفدار لهستانی، این تیم را شکست دهند. هم چنین تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف لهستان رفت و در یک دیدار حساس و نفس گیر به برتری ۳ بر ۲ رسید.

رابرت شزربانیوک ملی پوش سالهای ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ والیبال لهستان که در المپیک ۲۰۰۴ حضور داشت در خصوص بازی لهستان با ایران گفت: لهستان می داند که ایران حریف سرسختی است. باید بگویم که ما همیشه در مقابل ایران بازی سختی داشته و خواهیم داشت اما من به عملکرد بازیکنان لهستان، ایمان دارم.

او ادامه داد: برای صعود باید پیروز شویم حالا مهم نیست رو به روی ما چه تیمی باشد. خواه ایتالیا باشد خواه فرانسه. باید با همه بازی کرد و پیروز شد.  اینکه اخیرا در مرحله گروهی به ایران باختیم، به این معنی نیست که الان هم اینطور خواهد بود.  امیدوارم بازیکنان لهستان متحد شوند تا به پیروزی برسند.

ملی پوش اسبق والیبال لهستان در خصوص تغییر نسل در این تیم و حضور بازیکنان با کیفیت گفت: مربی گربیچ کاملاً گیج می شود زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب در پست ها  دارد. باید بگویم که همه بازیکنان در یک سطح برابر بازی می کنند. نام بردن از یک بازیکن جوان خوب، سخت است چرا که همه بازیکنان بسیار خوب بازی می کنند، حتی بازیکنان تعویضی که از بیرون می آیند.

 

دیدگاه تان را بنویسید