آمریکایی ها تماشاگر تمرین تیم ملی والیبال ایران!

تمرین پرفشار و سخت و جدی ملی پوشان والیبال ایران در بولونیا برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شاگردان بهروز عطایی پس از تیم ملی آمریکا، تمرین سخت و پرفشاری را در هوای گرم بولونیا در سالنی که استانداردهای لازم برای تمرین با سطح بالا را نداشت و با اعتراض اکثر تیم‌ها روبرو شده بود، برگزار کردند.

ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر یاناس مربی بدنساز لهستانی تیم ملی به گرم کردن پرداختن و سپس به دو‌ گروه تقسیم شدند و در شرایط مختلف زیر نظر بهروز عطایی و علیرضا طلوع کیان به اجرای تمرینات طراحی شده پرداختند.

نکته قابل توجه تمرین امروز ایران جدییت و هیجان بالای بازیکنان و کادر فنی بود. عطایی در فواصل مختلف تمرین را قطع و نکات لازم را با جدیت تمام به ملی‌پوشان گوشزد کرد. هیجان و جدیت تمرین تا حدی بالا بود که در لحظاتی در سالن تمرین فریادهای سرمربی تیم ملی ایران تنها صدایی بود که به گوش می‌رسید و بازیکنان با دقت به صحبت‌های عطایی گوش می‌کردند.

دقایق پایان این تمرین نیز به سرویس‌های ریسکی بالا و دریافت‌های بی نقص دریافت کننده‌ها اختصاص پیدا کرد و عطایی در فواصل مختلف جا و ترکیب دریافت کننده‌ها را تغییر داد.

هیجان و جدیت تمرین تیم ایران توجه آمریکایی‌ها را به خود جلب کرد و آنها برای دقایقی به تماشای تمرین مردان والیبال ایران پرداختند.

مرتضی شیاری کمک مربی تیم ملی آمریکا در ابتدای تمرین به استقبال تیم ایران آمد و با بازیکنان و‌کادر فنی تیم ملی دقایقی گفت‌وگو کرد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از روز چهارشنبه 29 تیر در شهر بولونیا در کشور ایتالیا آغاز می‌شود و پس از برگزاری هشت دیدار در چهار روز مسابقات، با معرفی تیم‌های برتر در روز یکشنبه دوم مردادماه به پایان می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید