ستاره والیبال ایران در ایتالیا آشپز شد!

امیرحسین اسفندیار و علیرضا طلوع‌کیان در اردو با نظر کادر فنی به پخت غذا پرداختند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران که در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال توانست مقابل حریفان خود به پیروزی برسد باید در مرحله یک چهارم نهای این مسابقات به مصاف لهستان برود. تیم ملی والیبال ایران از هشتم خرداد ۱۴۰۱ به منظور آمادگی برای رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ راهی بلگراد شد و تاکنون به ایران باز نگشته و در اردو و مسابقات حضور دارد.

با توجه به دوری بیش از ۴۵ روزه ملی پوشان والیبال ایران از کشور، با درخواست بازیکنان و موافقت کادر فنی، امیرحسین اسنفدیار اعلام آمادگی کرد تا در روزهای باقی‌مانده از اردو در رستوران هتل برای ملی‌پوشان غذای خانگی آماده کند.

طبق فیلم منتشر شده از اردوی تیم ملی والیبال ایران، رستوران هتل تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار امیرحسین اسفندیار و علیرضا طلوع‌کیان قرار داده تا به این ترتیب مربی و بازیکن تیم ملی ایران پس از تمرین بدنسازی در نوبت صبح، به تهیه غذای ایرانی (مرغ و کباب به همراه برنج) بپردازند.

امیرخوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص این موضوع گفت: مدت زیادی است که از ایران دور هستیم برای همین ملی پوشان دست به کار شدند تا غذایی باب میل بازیکنان ایران پخت کنند.

همچنین خوشخبر اعلام کرد که رستوران تمام امکانات را در به تیم ملی والیبال ایران در خصوص پخت غذای ایرانی داده است.

اسفندیار که در قامت آشپز برای تیم ملی والیبال ایران غذا پخت می کرد در واکنش به اینکه آیا غذا درست کردن سخت‌تر است یا بازی کردن؟ پاسخ داد: بازی خیلی سخت است و استرس دارد در حالی که برای غذا پختن استرس نخواهید داشت. غذا هر چه باشد کسی که گرسنه باشد خواهد خورد!

 

دیدگاه تان را بنویسید