جی پلاس

حرف های یکبار مصرف فوتبالیست ها و حنای بی رنگ رامین رضاییان!

رامین رضاییان در حالی به سپاهان پیوست که پیش از این ادعا کرده بود به جز پرسپولیس در تیم ایرانی دیگری بازی نمی‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رامین رضاییان، مدافع راست سابق پرسپولیس که در جام جهانی 2018 از ستون های اصلی تیم ایران بود، پس از چند فصل دوری از فوتبال ایران، در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم به اردوگاه قرمز برگشت تا دوباره با پیراهن این تیم به میدان برود.

رضاییان در حالی با پرسپولیس به نایب قهرمانی لیگ رسید که در همین مدت زمان کوتاه، حواشی مختلفی را در باشگاه ایجاد کرد. ابتدا ماجرای قرارداد رضاییان و صحبت های او علیه هم تیمی ها خبرساز شد که او ادعا کرد برای پرسپولیس مجانی بازی کرده و درویش آن را رد کرد، اما در ادامه این حواشی به تمرینات قرمزها هم رسید و گل محمدی در تمرین تیم، به شاگردش کنایه زد.

پس از آن، رامین مدتی منتظر ماند تا قراردادش با پرسپولیس تمدید شود و در آنتن زنده فوتبال برتر اعلام کرده بود که اگر در ایران بازی کند، جز با پیراهن پرسپولیس به میدان نمی رود و با تیم دیگری قرارداد نمی بندد. با این وجود از همان روزهای اول نقل و انتقالات مشخص بود که باشگاه پرسپولیس و شخص گل محمدی، تمایلی به تمدید قرارداد مدافع پرحاشیه خود ندارند. همین موضوع باعث شد تا او نهایتا راهی سپاهان شده و شاگرد مورایس پرتغالی شود.

انتقالی که یکبار دیگر حرف های او را در ذهن تداعی کرد که ادعا می کرد جز در پرسپولیس، در هیچ تیم ایرانی دیگری توپ نمی زند اما پیراهن زرد اصفهان را بر تن کرد تا نشان دهد حرف های فوتبالیست ها بیش از هر زمانی یکبار مصرف شده و تاریخ انقضای آن ها تنها تا وقتی که پیشنهاد بهتری نرسد، پا برجاست.

مطمئنا در فوتبال حرفه ای، هر بازیکنی حق دارد با هر تیمی قرارداد امضا کند و در سال منتهی به جام جهانی، به فکر پیشرفت خود باشد اما اینکه با استفاده از کلمات تکراری و برانگیختن احساسات هواداران، خود را متعصب نشان دهد و وعده های پوچ بدهد، جز زیر سوال بردن احترام و شخصیت بازیکنان فایده دیگری ندارد. صحبت هایی که تاریخ مصرفشان گذشته و در این روزگار دیگر خریداری ندارد، اما شخصیت بازیکن را حسابی زیر سوال می برد؛ بازیکنانی که از حرفه ای بودن، فقط حرف زدنش را یاد گرفته اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید