اسکوچیچ با غفوری و رضاییان اتمام حجت کرد

دراگان اسکوچیچ با صراحت گفت که رامین رضاییان و وریا غفوری مدافعان خوبی نیستند و علت دعوت نشدن آن ها به تیم ملی کاملا فنی است و اهل سیاست نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از حدود دو سال گذشته به این سمت که اسکوچیچ به طور رسمی در تیم ملی ایران فعالیت می کند، همواره انتقادهایی به او وارد است که چرا به جای وریا غفوری و رامین رضاییان از صادق محرمی و دیگر بازیکنان به عنوان مدافع راست تیم ملی ایران استفاده می کند.

همواره این گمانه زنی وجود داشته که رضاییان به خاطر مسائل اخلاقی از جمله لو رفتن برخی تصاویر خصوصی او و همینطور غفوری به علت مسائل سیاسی و اظهارات تند و تیزش به تیم ملی دعوت نمی شود اما اسکوچیچ یک بار دیگر تاکید کرده که این دو را از نظر دفاعی قبول ندارد و به همین دلیل سایر بازیکنان را به آن ها ترجیح می دهد.

اسکوچیچ در مصاحبه اخیر خود با عادل فردوسی پور درباره دلایل دعوت نشدن وریا غفوری و راین رضاییان می گوید: مدافعان راست خوب در ایران کم است. من نیاز به مدافع راستی دارم که در کارهای دفاعی مشارکت کند. مدافعان ایرانی یا در دفاع خوب نیستند و یا در موقع دفاع دیر به عقب بر می گردند.

او با بیان اینکه دعوت نشدن رضاییان و وریا غفوری کاملا فنی است گفت: وریا غفوری الان نیمکت نشین است و خیلی کم در استقلال بازی می کند. رامین رضاییان هم که بعد ا نیم فصل، عملکردش در پرسپولیس اینطور بود. این دو نفر از نظر دفاعی بازیکنان خوبی نیستند.

دیدگاه تان را بنویسید