عذرخواهی رضاییان از کادر فنی: حالم خوب نیست

مدافع پرسپولیس از بگومگویی که با نیمکت تیمش پس از تعویض داشت ابراز پشیمانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اتفاق حاشیه ای دیدار پرسپولیس و ذوب آهن به تعویض رامین رضاییان مربوط می شد. در آخرین دقایق و در حالی که مدافع پرسپولیس آماده زدن ارسال ضربه ایستگاهی به روی دروازه حریف بود، اقدام به تعویض او شد تا او با ناراحتی از زمین خارج شود.

رامین رضاییان در بیرون از زمین هم نسبت به تعویضش اعتراض کرد که با دخالت کریم باقری ماجرا ادامه نیافت. او پس از بازی گفت: هوای اصفهان خیلی سنگین است و این تغییرات آب و هوایی ما را اذیت کرد. در ده، بیست دقیقه اول بازی تمرکز کافی نداشتیم و گلی که خوردیم تمرکزمان را بهم ریخت.

وی درباره حاشیه های تعویضش هم گفت: من به پرسپولیس آمدم که به تیمم کمک کنم. آن لحظه احساس می کردم که با توجه به این که چند گل از روی کاشته و سانترهای من به ثمر رسیده می توانم کمک کنم. می خواستم کاشته را بزنم بعد تعویض انجام شود. امیدوارم سوتفاهم نشود که من بابت تعویض ناراحت بودم. حس خیلی خوبی به آن کاشته داشتم و برای همین اصرار می کردم که بزنم. بعد هم که تعویض شدم فقط همین را گفتم که کاش می شد کاشته را بزنم.

رضاییان با ابراز پشیمانی از رفتارش گفت: باید احساسم را کنترل می کردم. اگه رفتارم باعث ناراحتی کادر فنی شد از آنها عذرخواهی می کنم. تیم تحت فشار بود و حالم خوب نبود. من واقعا دوست داشتم فقط کمک کنم و قصد و نیت دیگری در میان نبود.

دیدگاه تان را بنویسید