بایرن رونالدو را نمی خواهد

باشگاه بایرن مونیخ علاقه برای جذاب فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که بر خلاف اخبار برخی رسانه ها تلاشی برای جذب رونالدو انجام نداده و این بازیکن در برنامه های باشگاه آلمانی نیست. روزنامه پرتغالی رکورد پیش از این خبر داده بود که این بازیکن تصمیم گرفته در تابستان امسال از یونایتد جدا شده و به تیمی برود که هم شانس قهرمانی داشته و هم فرصت حضور در لیگ قهرمانان را برای او فراهم کند. برخی منابع امروز مدعی شده بودند که رونالدو مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این باشگاه تصمیم دارد او را به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی که به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شده و به بارسا ملحق خواهد شد، جذب کند. 

یونایتد هنوز هیچ بازیکنی را در این تابستان به خدمت نگرفته و در رقابت با لیورپول برای خرید داروین نونیز نیز شکست خورده است. از سوی دیگر، منچسترسیتی هم موفق شده ارلینگ هالند را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. 

این موضوع باعث نگرانی شدید رونالدو شده و این بازیکن حالا به این باور رسیده که یونایتد فصل آینده هم توانایی حضور در کورس قهرمانی را نخواهد داشت. 

ساعاتی پیش نشریه بیلد این شایعه را به نقل از منابع نزدیک به بایرن تکذیب کرد و سپس حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز آن را رد کرد. او در این رابطه گفت:«کریستیانو رونالدو بازیکنی بسیار خوب با دوران حرفه ای فوق العاده است. با این حال، شایعاتی که درباره علاقه ما به رونالدو به منتشر شده، حقیقت ندارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید