لحظه خنده دار هنگام ورود مانه به بایرن مونیخ+عکس

هنگام ورود مانه به باشگاه بایرن مونیخ خبرنگار اسکای سوتی جالبی داد و لحظه خنده داری شکل گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، خبرنگاران شبکه اسکای درحالی‌که بیرون از سالن محل برگزاری اولین کنفرانس خبری سادیو مانه منتظر بودند تا پیش از ورود ستاره سنگالی به محل مصاحبه، با او گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشند، برای انجام یک مصاحبه اختصاصی با مانه آنقدر عجله داشتند که گاف دادند. گاف خنده‌دار شبکه اسکای، حالا به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده.

درحالی‌که خبرنگار اعزامی اسکای در شهر مونیخ، دچار اشتباه شده و مانه را با یکی از اعضای تیم همراه او اشتباه گرفت، مجری این شبکه که در استودیوی لندن حضور داشت هم دچار اشتباه شد و به بینندگان شبکه گفت تا لحظاتی دیگر مصاحبه با مانه را خواهند دید.

بعد از آنکه خبرنگاران دریافتند مانه به مقر باشگاه بایرن مونیخ وارد شده، خبرنگار اسکای بی‌صبرانه منتظر بود تا او را در مقابل ورودی سالن کنفرانس مطبوعاتی متوقف کرده و مصاحبه‌ای کوتاه و اختصاصی انجام دهد. وقتی ماشین قرمزرنگی در مقابل خبرنگار توقف کرد او رسیدن مانه را اعلام کرد. مجری اسکای هم به بینندگان گفت که مانه از ماشین پیاده خواهد شد. اما در همین حال فرد دیگری از ماشین پیاده شد و با دیدن تلاش خبرنگار اسکای برای مصاحبه، با تعجب به او نگاهی انداخت و رفت.

e5jfnh5l
ورود ماشین قرمزرنگ به ورودی سالن کنفرانس مطبوعاتی مانه؛
ujb4ol4c
خبرنگار به کنار ماشین قرمزرنگ رفته و منتظر پیاده شدن مانه است.
yz20f1r2
به جای مانه یکی از اعضای تیم همراه او از ماشین پیاده شده
و با تعجب به خبرنگار اسکای نگاه می‌کند. در همین حال مجری شبکه در استودیو
با خوشحالی می‌گوید: " این شما و این سادیو مانه، بینندگان عزیز".

 

دیدگاه تان را بنویسید