دلیل رفتن مانه از لیورپول چیست؟

سادیو مانه اعلام کرد که بنا به خواسته مردم سنگال، از لیورپول جدا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از کش و قوس‌های فراوانی که رابرت لواندوفسکی برای جدایی از بایرن مونیخ داشت، این باشگاه آلمانی اکنون به دنبال جایگزین برای ستاره لهستانی خود است. در این میان اما نام سادیو مانه ستاره سنگالی تیم لیورپول بیش از هر بازیکن دیگری به گوش می‌رسد و به نظر او نیز علاقه زیادی برای پیوستن به جمع مونیخی‌ها دارد. مانه حتی در آخرین مصاحبه خود نیز این موضوع را اعلام کرد. 

سادیو مانه که تنها یک فصل دیگر با لیورپول قرارداد دارد، زمزمه جدایی‌اش از این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا برسر زبان‌ها افتاد و با اظهارنظری که شب گذشته (جمعه) در کنفرانس خبری تیم ملی فوتبال سنگال داشت، به نظر باید جدایی او از جمع سرخپوشان بندر لیورپول را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری قطعی دانست.

مانه 30 ساله در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیم ملی فوتبال سنگال مقابل بنین در مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا 2023 در واکنش به خبرنگاری که به او گفت «بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، 60،70 درصد مردم سنگال می‌خواهند که تو از لیورپول جدا شوی» گفت: من کاری را خواهم کرد که آنها می‌خواهند. عجله نکنید، به زودی خواهیم دید که چه می‌شود.

گفته می‌شود باشگاه بایرن مونیخ وضعیت سادیو مانه را زیر نظر دارد و او را گزینه مناسبی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می‌بیند. طبق گزارش‌های منتشرشده؛ حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهادی با دستمزد 17 میلیون پوند در سال به مانه ارائه کرده که همین موضوع این مهاجم سنگالی را برای ترک تیم وسوسه کرده؛ این در حالیست که حقوق فعلی وی در لیورپول 5.2 میلیون پوند است.

لیورپول که در سال 2016 مانه را در ازای 34 میلیون پوند از ساوتهمپتون خرید، حالا به دنبال فروش این بازیکن در ازای 42.5 میلیون پوند است. پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت مانه را زیرنظر دارد اما به نظر می‌رسد بایرن دست برتر را در این موضوع دارد.

دیدگاه تان را بنویسید