ترس بارسلونا از بایرن مونیخ/ ستاره جوان کاتالان‌ها در رادار ژرمن‌ها

عدم تمدید قرارداد گابی با بارسلونا، باعث ترس این باشگاه از جدایی ستاره جوان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  پس از حواشی زیادی که مبنی بر پیوستن رابرت لوندوفسکی فوق ستاره لهستانی مونیخی‌ها به جمع بارسایی‌ها منتشر شد، اکنون یک نشریه اسپانیایی اعلام کرد که سران باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب دو ستاره جوان بارسلونا (فرانکی دیونگ و گابی) هستند که این موضوع باعث نگرانی سران باشگاه بارسلونا شده است.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا از اقدام بایرن مونیخ برای جذب هافبک جوان این تیم نگران است. مدیریت باشگاه آلمانی تحرکات خود را برای جذب گابی ستاره آبی-اناری ها آغاز کرده و این باعث شده تا بارسلونا احساس ترس کند.

بایرن مونیخ تنها گابی را زیرنظر ندارد بلکه فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا هم در رادار مونیخی ها قرار دارد. بارسلونا هنوز موفق نشده قرارداد گابی را تمدید کند به همین خاطر باشگاه بایرن مونیخ طمع کرده تا این ستاره را با پرداخت 50 میلیون یورو مبلغ فسخ قراردادش جذب کند.

البته بایرن مونیخ تنها مشتری گابی نیست بلکه پاری سن ژرمن و لیورپول هم برای جذب این بازیکن جوان و آینده دار آماده هستند. این حرکت بایرن مونیخ درحالیست که لواندوفسکی به دنبال آمدن به بارسلونا است.

دیدگاه تان را بنویسید