واکنش میرشاد ماجدی به انتصاب فامیلی در تیم ملی

میرشاد ماجدی می گوید هیچ نقشی در انتصاب فامیلی برادرش در تیم ملی جوانان نداشته و ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشاد ماجدی به تازگی به عضویت تیم ملی جوانان درآمده و دستیار صمد مرفاوی شده؛ مساله ای که به علت حضور برادرش میرشاد ماجدی در سمت سرپرست فدراسیون، شائبه هایی را به دنبال داشته است.

انتخاب فرشاد ماجدی به عنوان مربی تیم ملی فوتبال جوانان، هجمه هایی را علیه برادرش که سرپرست فدراسیون است، ایجاد کرد. خیلی ها نقش میرشاد را در این انتخاب پررنگ می دانستند ولی او امروز در جمع خبرنگاران یک بار دیگر چنین موضوعی را تکذیب کرد.

ماجدی با رد این ادعا که در انتخاب برادرش به عنوان دستیار مرفاوی در تیم ملی جوانان نقش داشته گفت: من اصلا در انتخاب مربیان و دستیاران آنها دخالتی ندارم. کمیته فنی را به همین دلیل تشکیل دادیم. همه اعضای این کمیته می توانند شهادت بدهند. این ها در فضای مجازی به وجود می آید و دلیلش را نمی دانم.

سرپرست فدراسیون در ادامه با اشاره به موضوعی جالب تاکید کرد: با این شرایط مثلا برادران مجیدی، بیانی و فنونی زاده و ... نباید باشند. ایشان چون اخوی بنده است حق کار کردن در جایی را ندارد؟ وقتی در استقلال با آقای مجیدی کار می کرد مگر من گذاشته بودم؟ یا مثلا با آقای فکری و مرفاوی کار می کرد من گذاشته بودم؟ خدا را گواه می گیرم که به غیر از رای کمیته فنی هیچ دخالتی در انتخابات ها نداشته ام.

دیدگاه تان را بنویسید