میرشاد ماجدی: به خودم 15 می دهم/ اسکوچیچ مورد حمایت است

سرپرست فدراسیون فوتبال به عملکرد صد روزه اش نمره قابل قبول 15 را می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ میرشاد ماجدی درباره اینکه آیا از عملکردش راضی است گفت:  اگر از دید یک هوادار و ایرانی خارج از فدراسیون نگاه کنم خیر اما اگر از نگاه فردی که در فدراسیون کار می‌کند جواب بدهم، جوابم بله است.

وی درمورد خروجی فدراسیون فوتبال در 100 روز فعالیتش، توضیح داد: چند موضوع مختلف وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها من و همکارانم خوب کار کردیم. در این 100 روز عید نوروز و سایر تعطیلی ها را داشتیم. به خودم در این مدت نمره 15 می‌دهم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه دراگان اسکوچیچ سریع‌ترین صعود خود به جام‌جهانی را با این مربی تجربه کرد اما پس از باخت به الجزایر حواشی پیرامون تغییر او به وجود آمد، گفت: اسکوچیچ با ما قرارداد دارد و مربی تحت قرارداد مورد حمایت فدراسیون است، اما اولویت و نگاه خود، اعضای هیات رئیسه و ارکان فدراسیون، تیم ملی است. بزرگ تر از نام ایران در عرصه ورزش و فوتبال نیست. هرکاری را برای سرمربی و تیم ملی انجام خواهیم داد. تاکنون سرمربی ما قرارداد دارد و فدراسیون به این موضوع متعهد است‌.

وی درباره اینکه آیا نهادهای بالادستی در این مورد بحثی نداشته‌اند، گفت: هیچ نهادی به ما فشار نمی‌آورد‌. یکی از بحث‌هایی که همیشه داریم و فیفا و AFC هم روی آن تاکید دارند، این است که شخص غیر در فوتبال دخالت نکند. تا الان کسی به ما فشاری نگذاشته و اجبار نکرده کاری را انجام بدهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید