ادعای ماجدی در مجمع فدراسیون فوتبال: تمام بدهی‌ها را پرداخت کردیم!

میرشاد ماجدی از اعضای مجمع درخواست کرد تا بهترین تصمیم را برای فوتبال ایران بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از صبح امروز آغاز شده تا در آن برای مسائل مختلف مربوط به فوتبال ایران تصمیم گیری شود. در این مجمع میرشاد ماجدی دقایقی به صحبت پرداخت و درباره اقداماتی که در دوره حضورش در فدراسیون انجام داده توضیحاتی را مطرح کرد.

* به مردم آبادان تسلیت می‌گویم

همه دوستانی که امروز در کنار ما هستند، اصحاب رسانه، دوستان خودم در هیئت رئیسه و برادر عزیزم جناب آقای پولادگر معاون محترم وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم توفیق زیارت شما همکاران را پیدا کردم. قبل از هر چیز تسلیت ویژه ای به مردم قهرمان آبادان می‌گویم و برای مردم کشورم آرزوی سلامتی و اتفاقات خوب دارم.

* در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ قرار داریم

همانطور که می‌دانید ما امروز در یکی از حساس ترین مقاطعی تاریخی فوتبال ایران قرار داریم. شاید یکی از بی سابقه ترین حالت هایی که در یک فدراسیون به وجود می‌آید در فدراسیون ما به وجود آمده و باید در رابطه با آن تصمیم گیری کنیم و این کار مسئولیت ما و شما را چند برابر خواهد کرد چرا که در این شرایط سخت بسیاری از مردم فوتبال کشورمان شور و اشتیاق زیادی دارند. همانطور که در روز گذشته در بازی آخر استقلال و نفت‌ مسجدسلیمان دیدیم چه شور و اشتیاق و عظمتی را رقم زدند و افتخار آفرینی کردند، همین مسئله را دو سه هفته پیش در استادیوم آزادی برای جام حذفی داشتیم؛ با اینکه دو تیم غیر تهرانی به فینال رسیده بودند باز هم این انبوه و جمعیت را دیدیم. این نشانه و عزت فوتبال ایران است که علاقه خودش را به فوتبال کشور و فوتبال جهان نشان می‌دهد.

* نمایندگان فیفا به عشق مردم ما به فوتبال اذعان داشتند

من خوشحال بودم که نمایندگان فیفا دیروز از نزدیک بازی را نگاه می‌کردند. طبق صحبت هایی که با این عزیزان داشتیم آنها اذعان داشتند که چقدر ملت ما برای فوتبال ارزش قائل هستند و عاشقانه به این بازی و بحث و پدیده اجتماعی نگاه می‌کنند. در رابطه با با خیلی مسائل با این عزیزان صحبت کردیم و خودشان هم اینجا هستند و می‌توانند شهادت بدهند که می‌گفتند اگر ما در تهران نبودیم و این حس را نمی‌گرفتیم نمی‌توانستیم باور کنیم که چقدر فوتبال برای این مملکت مهم است.

* زمان تصمیم گیری برای آینده فوتبال رسیده است

لذا با تمام کاستی ها و فشار ها و تمام اتفاقات امروز زمان آن رسیده که برای آینده فوتبال کشورمان در یک مقطع بسیار حساس که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده تصمیم گیری شود. خوشحال هستیم با اینکه خیلی از تیم های بزرگ دنیا نتوانستند در این دوره حضور داشته باشند ولی با فشار هایی که روی کشور ما هست و تحریم ها، با حمایت شما عزیزان، باشگاه ها و مردم خوب کشورمان این تیم صعود کرده و الان مردم منتظر این هستند که افتخار آفرینی های بعدی را در دور بعدی یعنی حضور در جام جهانی داشته باشیم. مخصوصا اینکه باید در گروه بسیار حساسی با حضور تیم های آمریکا و انگلیس به رقابت بپردازیم و این می‌تواند برای ملت ما افتخار آفرینی بزرگی باشد.

* عده ای می‌خواستند فدراسیون را منفعل نشان بدهد

من از همکارانم در فدراسیون فوتبال و دبیر کل محترم و دیگر عزیزانی که سعی کردند که این مجمع با این شکل و شمایل برگزار شود تشکر ویژه می‌کنم. من فقط یک کارنامه خیلی کوچک از زمان حضور خودمان در واقع از ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ تا الان خدمت عزیزان اعلام می‌کنم. علی‌رغم صحبت هایی که انجام شد به یک مبلغ بسیار پایین در خزانه فدراسیون، این هیئت رئیسه فدراسیون را تحویل گرفت و با حمایت هایی که از سوی وزارت ورزش و ارگان های دیگر و همکاری که سازمان لیگ با ما داشت، توانستیم مبالغ قابل توجهی را جذب کنیم و اعزام تیم های مختلف را در این دوره که خیلی ها فکر می‌کردند فدراسیون نمی‌تواند کار خودش را انجام بدهد و پروپاگاندا و با سر و صداهایی که رسانه ها به وجود آوردند فدراسیون منفعل عمل می‌کند، اعلام می‌کنم که تیم ملی بانوان کشورمان در مسابقات کافا به قهرمانی رسید، تیم ملی زیر ۱۶ سال در مسابقات کافا به قهرمانی رسید. اعزام تیم های ملی فوتسال، بانوان، تیم ملی المپیک به مسابقات مختلف انجام شد و برگزاری دو بازی نهایی مقدماتی جام جهانی را داشتیم.

* تمام بدهی ها را پرداخت کردیم

پرداختی های بسیار خوبی را بابت قرارداد هایی که سرمربیان و مربیان تیم های مختلف داشتند و هیچ مبلغی به آنها پراخت نشده بود داشتیم. خیلی از استان ها بحث های استعدادیابی کشوری را انجام داده بودند و هزینه های آن مانده بود. در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷ بعدظهر سال تحویل می‌شد و ما ساعت ۵ توانستیم این بدهی را هم صاف کنیم که دغدغه دوستان از بین برود.

* اردو ها را بدون یک ریال هزینه برگزار کردیم

خدا را شاکر هستیم که تا امروز که خدمت شما عزیزان هستیم هیچ معوقه مالی به هیچکس نداریم. تیم ملی المپیک با برنامه ریزی که انجام شد اردوی بسیار خوبی که در کشور عراق داشت و دو بازی دوستانه برگزار کرد و پس از آن هم به ازبکستان رفت و مسابقات نهایی‌شان برگزار خواهد شد. تمام اردو هایی که برگزار کردیم بدون پرداخت یک ریال هزینه بوده است‌.

* برای بازی با کانادا با مسائل غیر ورزشی مواجه شدیم

تمام سعی‌مان را کردیم که بتوانیم اردوی بسیار خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان در فیفادی انجام بدهیم. تمام دوستان مستحضر هستند که قرارداد بستن با تیم های مختلف جهان برای کشور ما و برای هیچ کشوری امکان پذیر نیست چون در این فیفادی ها کشور های اروپایی و آفریقایی در مسابقات لیگ های خودشان هستند و با هیچ تیمی بازی نمی‌کنند. ما از بین اندک آپشن هایی که داشتیم توانستیم تیم کانادا را انتخاب کنیم که در رنک ۳۸ جهان است و تمام کارشناسان هم اذعان داشتند که بهترین تیم برای شبیه سازی با تیم آمریکا همین تیم کانادا است. بعد از عقد قرارداد با مسائل غیر ورزشی مواجه شدیم که همه ما به آن اذعان داریم و من از این بحث عبور می‌کنم و مطمئن هستم که پس از بررسی هایی که ما کردیم و شکایتی که از فدراسیون کانادا خواهیم کرد حق فوتبال و مردم کشورمان را خواهیم گرفت.

* بلیت فروشی بدون تنش انجام شد

انجام پروسه بلیت فروشی بلیت های فیفا با کمترین تنش و اهمال انجام شد. ما سعی کردیم قرعه کشی را هم به خود فیفا واگذار کنیم که خدایی نکرده حرف و حدیث در آن نباشد؛ به خوبی انجام شد و اگر اشتباه نکنم امروز یا دیروز تمام فرآیند بلیت فروشی مسابقات فیفا هم به پایان رسید.

* تکمیل پروژه های داخلی کمپ ملی بدون هزینه استارت می‌خورد 

در کنار دوستان عزیزمان یک برنامه تکمیلی داشتیم که مسئولیت آن را به جناب آقای مهندس صوفی داده بودیم که برای تکمیل بحث پروژه های عمرانی آکادمی بود و جناب آقای دکتر زاکانی و همکاران‌شان واقعا لطف کردند و جلسات متعددی داشتیم و انشاالله از هفته آینده بدون اینکه هزینه ای انجام بدهیم تکمیل پروژه های داخلی کمپ ملی را هم استارت خواهیم زد.

* به تصمیم اصلح شما نیاز داریم

در حال حاضر ما نیاز به حمایت و تصمیمات اصلح شما برای ادامه فعالیت در فدراسیون داریم. من مطمئن هستم که بهترین ها از سوی شما رقم خواهد خورد. با خیلی از شما عزیزان همکار هستم و زندگی کرده‌ام. از همه شما خواهش می‌کنم بهترین نظر و آرای خودتان را امروز انجام بدهید که فوتبال ایران دچار سردرگمی بیشتر نشود.

دیدگاه تان را بنویسید