پیمان جان در گفت و گو با جی پلاس؛

علی مرادی هم برود اما مشکلات باشد به اردوی تیم ملی وزنه برداری نمی رویم

ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: حتی اگر رئیس فدراسیون هم تغییر کند اما مشکلات پابرجا باشد ما به اردوی تیم ملی بر نمی‌گردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نزدیک به دو هفته پیش بود که ملی پوشان بزرگسالان وزنه برداری به دلیل شرایط نامناسب اردوی تیم ملی را ترک کردند. پس از آن بود که محمدحسین برخواه نیز در مصاحبه‌ای تایید کرد که وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی از وضعیت خوبی بهره مند نیستند و ماحصل این صحبت‌ها برکناری او از سرمربیگری تیم شد. 

فدراسیون و علی مرادی به عنوان رئیس به جای حل این مشکلات به فکر معرفی سرمربی جدید افتادند و سعید علی حسینی را به عنوان پنجمین سرمربی تیم ملی بزرگسالان در این هفت سال انتخاب کردند.

پیمان جان ملی پوش وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این خصوص گفت: ما مشکلی با سرمربی نداشتیم و مشکل ما امکانات اردو بود و تا حل نشود بر نمی‌گردیم؛ حتی رئیس فدراسیون هم تغییر کند مشکلات باید برطرف شود تا برگردیم چون در غیر اینصورت فرقی به حال ما ندارد.

او افزود: ورزش کردن واقعا با این شرایط اصلا صرف نمی‌کند؛ اینکه یک سال در اردو بمانیم اما نه حقوقی داشته باشیم و نه از کوچکترین امکانات مثل غذا برخوردار باشیم چه فایده‌ای دارد؟ آن هم ورزش سنگینی مثل وزنه برداری که هر روز آسیب دیدگی وجود دارد. باور کنید در اردو که تمرین می‌کردیم بچه‌ها بدنشان آسیب دید و همه می‌دانند این رشته ورزشی آسیب رسان است.

ملی پوش وزنه برداری در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: مکمل ها، نداشتن یک فیزیوتراپ، ماساژو و مسائل دیگر از جمله مشکلات ما است؛ ماساژور ما یک نفر بود چگونه می توانست به 20 نفر رسیدگی می‌کرد؟ بچه‌ها خودشان وقتی می‌دیدند وزنه برداری بدنش گرفته او را ماساژ می‌دادند. ما هیچ امکاناتی نداشتیم و رسیدگی طوری بود که اصلا نمی‌شد در اردو بمانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید