جی پلاس

خریدهای بنجل یحیی اندک اندک می روند!

سه بازیکن خارجی پرسپولیس که با نظر مستقیم گل محمدی جذب شده بودند در آستانه خروج هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال پرسپولیس برای جذب بازیکن دچار مشکل شد و یحیی گل محمدی سه بازیکن خارجی از تاجیکستان و ازبکستان به خدمت گرفت اما هیچ یک از آن ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف از استقلال تاجیکستان به جمع قرمزپوشان تهرانی اضافه شدند. به دلیل مشکلاتی که در باز و بسته شدن دائم پنجره نقل و انتقلاتی پرسپولیس وجود داشت چند هفته طول کشید که گل محمدی بتواند از این دو بازیکن استفاده کند و بارها درنشست خبری خود از این موضوع انتقاد و اعلام کرد که استفاده نکردن از این دو تاجیکی برای او دردسرساز شده است. اما وقتی مشکلات حل شد و هنانوف و صفروف در ترکیب تیم قرار گرفتند مشخص شد این دو خارجی هم قرار نیست دردی از پرسپولیسِ یحیی دوا کنند.

صفروف که یک نیمکت نشین ثابت بود و هنانوف هم با اشتباهاتش نسخه پرسپولیس را در جام حذفی پیچید.

اما شرزود تمیروف؛ ازبکی که قرار بود مشکلات خط حمله پرسپولیس را حل کند خودش بلای جان تیم شد و فقط یک گل برای این تیم زد. نمایش انتقادآمیزش در دربی 98 صدای همه هواداران را درآورد؛ به گفته شاهدان او حتی در تمرینات تیم هم نمی توانست گل بزند.

با توجه به شرایط هنانوف، صفروف و تمیروف در لیست خروج گل محمدی هستند و در فصل آینده باید چمدان هایشان را ببندند.

یحیی گل محمدی و البته پرسپولیس نشان دادند که هیچ استعداد و توانایی در خرید خارجی ندارند و حالا تمام خریدهایی که بدون کیفیت بودند و فقط پول گرفتند در لیست خروج هستند.

دیدگاه تان را بنویسید