کارشناسان داوری: تک به تک تمیروف آفساید نبود

به نظر می رسد با وجود قضاوت قابل قبول، عملکرد تیم داوری در دو امتیاز از دست رفته سرخپوشان بی تاثیر نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرسپولیس در اصفهان با توقف مقابل ذوب آهن دو امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست داد.

حیدرسلیمانی کارشناس داوری درباره عملکرد تیم داوری گفت: کمک داور در نیمه اول یک اشتباه داشت. حامد لک توپ را در محوطه جریمه پرسپولیس با دست گرفت، اما کنترل خود را از دست داد و از محوطه جریمه بیرون آمد. لک توپ را بیرون از محوطه جریمه لمس نکرد و نباید خطای او اعلام می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد اعلام آفساید شرزود تمیروف در دقیقه 75 گفت: این صحنه هم اشتباه کمک داور مسابقه بود که یک موقعیت را از پرسپولیس سلب کرد. مهدی عبدی در این صحنه در آفساید بود، اما تمیروف در موقعیت آفساید قرار نداشت. حیدری در مجموع قضاوت خوبی داشت و به‌موقع از کارت زرد خود استفاده کرد.

نوذر رودنیل نیز درباره عملکرد حیدری گفت: حیدری و تیمش قضاوت خوبی را در این دیدار داشتند و تنها یک اشتباه بزرگ در این بازی رخ داد که آن هم مقصر کمک داور بود. در دقیقه ۷۵، داور آفسایدی را از تمیروف اعلام کرد که درست نبود زیرا در آن صحنه فقط عبدی جلوتر از مدافعین ذوب‌آهن بود و تمیروف در موقعیت آفساید نبود. وی ادامه داد: ۱۰ دقیقه بعد صحنه‌ای در محوطه جریمه ذوب‌آهن رخ داد که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما ادامه بازی درست بود. همچنین تمام اخطارها و تذکراتی که داور در جریان بازی داد، صحیح بود و حیدری نمره قابل قبولی از این دیدار گرفت

 

 

دیدگاه تان را بنویسید