تارتار: از بعضی ها بیشتر پرسپولیس را برده ام/ به بیماران کاری ندارم!

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در مورد این دیدار اظهار نظر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ او در صحبت‌های خود از حضور هواداران ذوب آهن استقبال و ابراز امیدواری کرد که با حضور آنها شاگردانش بتوانند در این بازی پیروز شوند.

بخش جنجالی صحبتهای سرمربی ذوب آهن در مورد شایعات عجیب و باورنکردنی پیرامون او و نتایجش در مقابل پرسپولیس بود که اظهاراتی را در تیم باره انجام داد.

* پرسپولیس در کورس قهرمانی است

بازی سختی است و به هر حال پرسپولیس پنج دوره قهرمان لیگ برتر شده و از تیمهای خوب کشورمان است. در کورس قهرمانی قرار دارد و برای بردن به اصفهان آمده. ما این‌ها را خوب می‌دانیم و تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم و با شناخت کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم و بچه‌ها را کامل توجیه کردیم و می‌دانیم بازی سنگینی است و باید کم اشتباه باشیم. انشالله با یک بازی هوشمندانه به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

* تمرکز ما فقط روی بازی فرداست

من اتفاقا فردا بعد از بازی میخواهم مفصل در این حواشی (شایعه تبانی) صحبت کنم چون تمرکزم روی این بازی است. انشالله نتیجه بازی فردا توأم با موفقیت برای ما باشد تا من بتوانم خیلی صحبت‌ها را راحت انجام بدهم و شفاف در این باره صحبت کنم.

* مهم کیفیت بالاست که تیم ما دارد

تمام تلاش ما برای کسب پیروزی است اما در دو بازی گذشته علی رغم اینکه بازی نسبتا خوبی داشتیم، در بخش نتیجه گیری خوب نبودیم. در بازی نفت مسجدسلیمان کمک داور تأثیر داشت در باخت ما و کارشناسان اذعان داشتند. در بازی هوادار هم بازی متعادل بودیم. مهم این است که کیفیت کار ما خوب است و از این بابت نگرانی نداریم و انشالله بازی فردا توأم با نتیجه باشد.

* در ایران فقط دستیار علی دایی بودم اما...

[در مورد تکرار شکست سال ۹۳ پرسپولیس و گرفتن قهرمانی] ما خیلی امیدواریم. آن سال علی دایی سرمربی پرسپولیس بود که از دوستان نزدیک من است و همین الان هم ما باهم ارتباط داریم و من در ایران فقط سابقه دستیاری آقای دایی را دارم. اما در آن بازی پرسپولیس را شکست دادیم و یادم است قهرمانی را از این تیم گرفتیم.

* به حرف بیماران توجهی ندارم 

خیلی سالهای دیگر هم این نتیجه رقم خورد. خیلی کوتاه اشاره کنم. در پنج سال گذشته که پرسپولیس قهرمان شده، مدعیان قهرمانی لیگ ایران نتوانستند پرسپولیس را این تعداد ببرند اما تیم ما با نفت مسجدسلیمان هم در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست داد. بعضی‌ها واقعا هیچ اعتقادی به آن دنیا ندارند. همه کسانی که با من کار کردند من را می‌شناسند، من توجهی به این حرف‌ها ندارم و مهم این است که خدا از ما راضی باشد. بنده بیمار برای ما مهم نیست.

* امیدوارم حضور هواداران تداوم داشته باشد

خیلی از حضور هواداران خوشحالیم. واقعا خوشحال هستیم و انشالله تداوم داشته باشد. پویا پورعلی و امیرحسین صادقی و حسین ابراهیمی را به دلیل مصدومیت نداریم اما محروم نداریم. فرعباسی هم بعد از محرومیت برگشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید