مجیدی: تارتار توپ بازی را با خودش ببرد!

فرهاد مجیدی عملکرد شاگردانش را با وجود خستگی ها و مشکلات ستود، تارتار اما تیمش را مستحق باخت مقابل استقلال ندانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب آهن و تثبیت صدرنشینی گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم درباره اتفاقی که در این چند هفته برای تیم ما رخ داده صحبت کنم. ما پانزده روز تمرین نکردیم. اکثر بازیکنان ما درگیر بیماری بودند. بعد از چهار روز تمرین مقابل هوادار بازی کردیم و سپس یک روز ریکاوری کردیم و یک روز تمرین کردیم. در ادامه صد و بیست دقیقه برابر پیکان بازی کردیم. امروز هم برابر ذوب‌آهن به میدان رفتیم.

وی با تمجید از بازیکنانش ادامه داد: به هواداران و بازیکنانم این پیروزی را تبریک می‌گویم. یک پیغام به بازیکنانم دارم و می‌خواهم به ‌آن‌ها بگویم که شما فوق‌العاده هستید. با توجه به شرایطی که برای ما رخ داد، بازیکنانم با تمام وجود کار کردند و به تیم ذوب‌آهن هم خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم شاهد بودیم.

وی در خصوص عملکرد حردانی گفت: وریا دو بازی به میدان رفته بود و سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بیشتر استراحت کرده بودند. حردانی به خصوص در نیمه دوم فوق‌العاده بود. از او کاملا رضایت دارم و او از جوان‌های خوب ما است و امیدوارم در استقلال پیشرفت کند و در تیم ملی هم فیکس بازی کند.

مجیدی در خصوص عملکرد داوری اظهار کرد: من آخر بازی به داور گفتم که کل نود دقیقه من یکبار اعتراض کردم که همان یکبار را هم داور به من کارت زرد داد. در کل به نظرم داوری بسیار خوب بود.

او در واکنش به سوال خبرنگاری که اعتقاد داشت استقلال زیبا بازی نمی‌کند و به دنبال دلیل این موضوع بود، گفت: شما این سوال را از دیگر مربیان هم می‌پرسید؟ من دو بازی لیگ برتری دیگر را دیدم و هیچ چیزی در این بازی‌ها ندیدم. نمی‌دانم چرا همه به دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستند. بازیکنان من فوق‌العاده و بهترین هستند. از آن‌ها ممنونم. با آن ها صحبت کردم و گفتم باید این روند را حفظ کنیم. کار سختی است ولی با وجود بازیکنانم فکر می‌کنم بتوانیم این کار را بکنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که تارتار مدعی شده که تیمش کاملا برتر از استقلال بوده، بیان کرد: آقای تارتار می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند.

مهدی تارتار نیز پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی زیبایی بود. درست است که یک گل داشت، ولی هر دو تیم فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتند. فکر کنم کمترین حق ما گرفتن یک امتیاز بود، به خصوص اینکه پس از دریافت گل از استقلال مالک بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: کمی کم‌تجربه و بدشانس بودیم. مسئولیت باخت با من است و باید با بازیکنان کار کنیم تا از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که جانانه جنگیدند و ما را امیدوار کردند. با بازی که امروز بازیکنانم به نمایش گذاشتند ما را امیدوار کردند. تغییراتی داشتیم که نشان دادیم این تغییرات خوب بوده است. برابر صدرنشین لیگ بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم برنده هم باشیم. آمار می‌گوید از نظر مالکیت بهتر از استقلال بودیم و یک توپ هم به تیر دروازه زدیم.

وی راجع به داوری دیدار امروز استقلال - ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: داوری مشکلی نداشت که بخواهد در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. فقط در یک صحنه کمک داور آفساید واضح را اعلام نکرد که برای من عجیب بود. خودم روی خط بودم، ولی امیدوارم من اشتباه کرده باشم. آن صحنه برای من عجیب بود. در کل وحید کاظمی و همکارانش روز بدی نداشته و تأثیرگذار در نتیجه بازی نبودند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید