گزارش جی پلاس از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

برد پرسپولیس مقابل نساجی/ پیروزی استقلال و رونمایی از خریدهای جدید+عکس و ویدئوی گلها/ جدول

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال حریفان خود را شکست دادند تا رقابت شانه به شانه در صدر جدول ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و نساجی در مشهد به مصاف هم رفتند که شاگردان گل محمدی با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسیدند. کمال کامیابی نیا، وحید امیری و حامد پاکدل برای پرسپولیس و کریم اسلامی برای نساجی در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

در آخرین دیدار هفته هفدهم نیز استقلال در ورزشگاه آزادی از ساعت 19 میزبان ذوب آهن اصفهان بود که با تک گل کوین یامگا به برتری رسید. استقلال با این پیروزی فاصله امتیازی اش با رقیب سنتی را در صدر جدول حفظ کرد.

جدول رده بندی لیگ برتر

نتایج هفته هفدهم

تیم نتیجه نتیجه تیم
صنعت نفت 1 صفر تراکتور
پدیده 1 3 مس
سپاهان 4 1 نفت 
گل گهر 2 0 فجرسپاسی
پیکان 1 2 هوادار
فولاد 1 0 آلومینیوم
نساجی 1 3 پرسپولیس
استقلال 1 0 ذوب آهن

 

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، علی نعمتی، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی 

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، محمد دانشگر، امیرحسین حسین‌زاده، رودی ژستد

ترکیب ذوب آهن:حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، محمدامین درویشی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمدحسین اسلامی، سعید باقرپسند، محمد خدابنده لو

حواشی هفته هفدهم لیگ برتر

*دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس به علت حضور چند هوادار در ورزشگاه امام رضا با حدود 12دقیقه تاخیر آغاز شد. ناظر بازی به علت حضور این هواداران اجازه آغاز بازی را نداد اما در نهایت با خارج شدن آن‌ها، بازی برگزار شد.

*امیری، فرجی، عبدی و سعید آقایی پیش از شروع بازی با ساکت الهامی خوش و بش کردند. همچنین علیرضا حقیقی با سرمربی پرسپولیس خوش و بش کرد و او را در آغوش گرفت.

*رنگ پیراهن دو تیم شبیه به هم بود حتی کمال کامیابی نیا پس از گلزنی به نیمکت پرسپولیس اعلام کرد به دلیل شباهت پیراهن ها مشکل به وجود آمده است.

*برخی افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند.

* با توجه به تاخیر در آغاز دیدار پرسپولیس و نساجی، دیدار استقلال و ذوب آهن نیز با تصمیم مسئولان تعمدا با تاخیر آغاز شد تا مشکل همزمانی با دقایق پایانی دیدار پرسپولیس حل شود.

* در نیمه دوم مصدومیت حقیقی باعث شد، بازی پرسپولیس و نساجی 8 دقیقه وقت اضافه داشته باشد.

* مجیدی در دیدار مقابل ذوب آهن هر دو خرید جدیدش یعنی حردانی و آمانوف را به بازی گرفت.

 

عکس های بازی پرسپولیس- نساجی و استقلال- ذوب آهن

استقلال ذوب آهن

استقلال ذوب آهن جعفر سلمانی

استقلال ذوب آهن امیرحسین حسین زاده

استقلال ذوب آهن مهدی مهدی پور

استقلال ذوب آهن فرهاد مجیدی

استقلال ذوب آهن

دیدار پرسپولیس و نساجی

دیدار پرسپولیس و نساجی

دیدار پرسپولیس و نساجی

دیدار پرسپولیس و نساجی

 

*

دیدگاه تان را بنویسید