"رباح ماجر" به حبس محکوم شد!

اسطوره تیم ملی فوتبال و ورزش الجزایر به 6 ماه حبس محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طبق اعلام رسانه‌های خارجی "رباح ماجر" اسطوره و فوق ستاره سابف تیم ملی فوتبال الجزایر، از طرف دادگاه این کشور به فرار مالیاتی و 6 ماه حبس محکوم شد که البته خود او این اتهام را قبول نکرده است و قصد درخواست تجدید دارد.

بی‌بی‌سی اسپورت نوشت: رباح ماجر، ملی‌پوش و سرمربی پیشین تیم ملی الجزایر به دلیل اظهارات نادرست در مورد  شرایط مالی خود و فرار مالیاتی به شش ماه زندان محکوم شد. رباح ماجر ۶۳ ساله که خیلی‌ها او را بهترین بازیکن تاریخ این کشور می‌دانند توسط دادگاه الجزایر مجرم شناخته شد.

با وجود رفع اتهامات جعل و کلاهبرداری، ماجر و یکی از متهمان به نام ابراهیم، زندانی شدند و به پرداخت ۵۰۰ هزار دینار (۳۴۳۵ دلار) به آژانس ملی انتشارات و تبلیغات الجزایر محکوم شدند.

ماجر که خیلی‌ها او را به خاطر گل زیبا برابر بایرن مونیخ در فینال جام باشگاه‌های اروپا ۱۹۸۷ به یاد می‌آورند هرگونه تخلف را رد کرده و می‌گوید که علیه این حکم درخواست تجدیدنظر خواهد داد. او به خبرگزاری فرانسه گفت: تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که من ارتباطی با این پرونده نداشتم. من بی‌گناهم.

ماجر علاوه بر گل معروف مقابل بایرن مونیخ، در پیروزی ۲ بر ۱ مقابل آلمان غربی در جام جهانی ۱۹۸۲ یک گل بسیار مهم نیز برای کشورش الجزایر به ثمر رساند. ماجر که اکنون بیش‌تر وقت خود را در قطر می‌گذراند، سه بار مربی تیم ملی فوتبال الجزایر شد، اما آخرین بار در ژوئن ۲۰۱۸ پس از هشت ماه حضور در این شغل اخراج شد.

ماجر در تیم پورتو دوران درخشانی داشت و یکی از بهترین مهاجمان  وقت قاره آفریقا بود. 

دیدگاه تان را بنویسید