رفتار "بایرنی" پرسپولیس با سپاهان

پرسپولیس برای تقویت تیم خود، مذاکراتی با بازیکنان متعدد سپاهان داشته و تاکنون یک بازیکن را جذب کرده و احتمالا در روزهای آینده تعداد دیگری مانند شهباززاده و رفیعی را هم جذب می کند و در عوض منجر به تضعیف سپاهان می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس تاکنون دانیال اسماعیلی فر را از سپاهان جذب کرده و اخباری در ارتباط با جذب شهباززاده، رفیعی و گولسیانی به گوش می رسد که می تواند منجر به تضعیف سپاهان شود. مشابه این رفتار را بایرن مونیخ هر ساله با دورتموند انجام می دهد و بسیاری از ستاره های این تیم را در این سال‌ها جذب کرده تا به قهرمانی های متوالی خود ادامه دهد.

روزنامه همشهری نوشت:پرسپولیس روز گذشته از سومین خرید خودش برای فصل جدید رونمایی کرد؛ دانیال اسماعیلی‌فر این بازیکن در فصل گذشته طبق آمارهای متریکا به‌عنوان بهترین مدافع راست لیگ و یکی از ۳بازیکن برتر فصل انتخاب شد و حالا قرار است به‌مدت ۲فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. در سال‌های گذشته هم بحث حضور این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان تهرانی مطرح بود ولی این اتفاق سرانجام روز گذشته عملی شد تا این بازیکن ۲۹ساله بعد از حضور در تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان، حالا بازی در پرسپولیس را هم تجربه کند.

جنگ هواداران پرسپولیس و سپاهان

دانیال اسماعیلی‌فر با عقد قراردادی ۲ساله به پرسپولیس پیوست. ظاهرا کار انتقال سروش و سجاد هم خوب پیش رفته و پرسپولیس حتی گولسیانی را هم می‌خواهد. بعد از رسمی شدن حضور اسماعیلی‌فر در پرسپولیس، این موضوع با واکنش‌های متفاوتی از سوی هواداران ۲ تیم همراه شده است. مسئله مهم، اعتراض هواداران پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی است چرا که اکثر آنها بر این عقیده‌اند که کیفیت فنی رامین رضاییان بالاتر از اسماعیلی‌فر است و کادر فنی سرخ‌ها بدون درنظر گرفتن مسائل فنی، درنهایت باعث جدایی رضاییان از پرسپولیس شدند. از طرفی هواداران سپاهان هم از این موضوع به‌شدت ناراحت هستند که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، تضعیف سپاهان را در پیش گرفته و خواهان جذب ۴بازیکن این تیم است. هواداران سپاهان به این موضوع هم اشاره کرده‌اند که پرسپولیس با هزینه هنگفت دنبال جذب بازیکن است، هر چند که قسمت مهمی از ناراحتی آنها هم به‌دلیل کناره‌گیری محرم نویدکیا و از دست دادن ستاره‌های این تیم است.

گفته می شود سرخ ها با سروش رفیعی،شهباززاده و گولسیانی هم به توافق رسیده اند. جذب این بازیکنان قطعا باعث خالی شدن خطوط مختلف سپاهان خواهد شد و در این صورت این تیم باید به  سراغ بازسازی مجدد تیم خود برود.

دیدگاه تان را بنویسید