رکورد فوق‌العاده مجیدی در قامت سرمربی

سرمربی فصل قبل استقلال تهران، یک رکورد فوق‌العاده را به نام خود ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با قهرمانی مقتدرانه استقلال تهران (بدون باخت)‌ به پایان رسید که هدایت این تیم را فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی بر عهده داشت. مجیدی در کنار آمار تیمی خوبی که برای آبی‌ها ثبت کرد، یک آمار فوق‌العاده فردی را نیز در تاریخ مسابقات لیگ در قامت سرمربی به نام خود زد تا نام خود را بالاتر از سرمربیان موفقی چون برانکو قرار دهد.

در بین تمامی مربیانی که برای تیم‌های ایرانی سرمربیگری کرده‌اند، اسطوره آبی‌های پایتخت با ثبت میانگین 2.08 امتیاز در هر بازی، بیشترین میانگین امتیازگیری را در تاریخ مسابقات جام خلیج فارس داشت تا از این نظر نیز رکوردار باشد.

بعد از فرهاد مجیدی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات اسبق پرسپولیس تهران قرار دارد. او نیز با ثبت میانگین 2.03 امتیاز در هر بازی، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است که فاصله 0.05 با مجیدی دارد.

اما نکته قابل توجه حضور محرم نویدکیا سرمربی دو فصل اخیر سپاهان اصفهان در رتبه سوم این رده‌بندی است. نویدکیا با وجود داشتن منتقدان بسیار نتایج خوبی را با سپاهان اصفهان کسب کرده است. اسطوره زردپوشان زاینده رود در قامت سرمربی میانگین کسب 2 امتیاز در هر مسابقه را به نام خود ثبت کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید