استقلال و پرسپولیس به دنبال سه ستاره سپاهان

سه بازیکن سپاهان در تابستان امسال بازیکن آزاد هستند و تیم های استقلال و پرسپولیس با اضافه سپاهان، تلاش خود را برای جذب این بازیکنان انجام خواهند داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یاسین سلمانی، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر سه بازیکنی هستند که تیم های استقلال و پرسپولیس قصد جذب آن ها را از سپاهان دارند.

به نظر می رسد با مشخص شدن قهرمان لیگ بیست و یکم، حساسیت های نقل و انتقالاتی تا حدی از بین رفته و تیم های مدعی در حال ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد هستند.

در این میان سپاهان به عنوان پرستاره ترین تیم لیگ جاری، بیشتر از بقیه تیم ها مورد توجه تیم های مدعی است چرا که قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم در پایان فصل به پایان می رسد و به همین دلیل تیم های استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب این نفرات هستند و سپاهان نیز با تکیه به قدرت مالی اش به دنبال تمدید قرارداد با این نفرات.

یاسین سلمانی پدیده فصل قبل لیگ برتر و کاپیتان تیم ملی امید یکی از بازیکنانی است که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و هر دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. لازم به ذکر است سلمانی هم پیشنهادات خارجی دریافت کرده و هم از خود سپاهان پیشنهاد تمدید قرارداد دارد و باید دید درنهایت کدامیک از این تیم ها را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

سجاد شهباززاده مهاجم گلزن سپاهان دیگر بازیکنی است که از هر سه تیم پیشنهاد دارد. اگرچه سابقه حضور این بازیکن در استقلال باعث شده گروهی شانس استقلالی شدن این بازیکن را بیشتر بدانند اما پرسپولیسی ها که در تابستان قبلی بارها برای خرید این بازیکن اقدام کردند، دوباره برای فصل آینده خواهان جذب سجاد شدند و احتمال پرسپولیسی شدن این بازیکن کم نیست. ضمن  این که سپاهان نیز همچنان به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است.

دانیال اسماعیلی فر دیگر بازیکنی است که مورد توجه هر دو تیم پرسپولیس و استقلال بوده و سپاهانی ها کار سختی برای تمدید قراداد با او دارند. یحیی گل محمدی مدتهاست به دنبال جذب این بازیکن است، البته که سپاهانی ها به شدت به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن هستند.

به هر روی به نظر می رسد یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات چند سال اخیر را پیش رو خواهیم داشت.

دیدگاه تان را بنویسید