حواشی هفته 27 لیگ برتر فوتبال| جنجال در دربی کرمان و درگیری در پایان دیدار استقلال و فولاد در اهواز+ عکس و ویدیو

حواشی کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری هر 8 بازی پیگیری و با قهرمانی استقلال به پایان رسید.

در ادامه این گزارش حواشی مهم این دیدارها را می خوانید:

بازی پرسپولیس- سپاهان

* با وجود اینکه قرار بود این بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما تعداد زیادی از مقامات شهری شهر سیرجان و تعدادی همراه در ورزشگاه حضور پیدا کرده و به تماشای بازی پرداختند. تعداد افراد حاضر در ورزشگاه بیشتر از 100 نفر بود!

* پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم و مربیان با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.

* بلندگوی ورزشگاه در زمان معرفی اعضای دو تیم اشتباهات زیادی داشت. او محرم نویدکیا سرمربی سپاهان را محمد نویدکیا معرفی کرد!

* شدت وزش باد در زمان بازی هم باعث شده بود تا پاس‌های بازیکنان گاهی به یکدیگر نرسد.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که همچنان محروم است همراه با مهرداد خانبان روی سکوهای ورزشگاه حاضر شد تا به تماشای بازی تیمش بپردازد.

* تمام سکوهای ورزشگاه در اختیار پرسپولیس بود و کانون هواداران این باشگاه پرچم‌های خود را روی سکوها نصب کرده بودند.

بازی فولاد - استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال امروز عصر پیش از آغاز بازی مقابل هتل و اتوبوس این تیم تجمع کردند تا قبل از عزیمت آبی‌ها به ورزشگاه با بازیکنان دیدار کنند. در ادامه ویدیو این تجمع آمده است:

* داوران بازی پیش از شروع، لباس هلال احمر را به مناسب هفته هلال احمر برتن کرده بودند.

* عارف آقاسی و آرش رضاوند که نیم فصل از استقلال به فولاد پیوستند پیش از آغاز بازی به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت آبی‌پوشان رفتند. این دو با همبازی‌های سابق خود خوش و بش کردند. همچنین زبیر نیک‌نفس و صالح حردانی که سابقه بازی در فولاد را دارند به سمت جواد نکونام رفتند.

* جواد نکونام پیش از بازی به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت استقلال رفت.

* در 20 دقیقه ابتدایی، نکونام به عملکرد بازیکنان اعتراض می‌کرد و از آنها می‌خواست در دادن پاس دقت کنند.

بلافاصله پس از اینکه محمدحسین زاهدی فر به نشانه پایان بازی در سوت خودش دمید بازیکنان استقلال و کادرفنی این تیم زمین چمن ورزشگاه فولاد آرنا را روی سرشان گذاشتند و فریادهای شادی شان ورزشگاه را پر کرد. نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بان‌های فولاد این خوشحالی را برنتابید و به حسینی و بازیکنان استقلال معترض شد. بلافاصله سایر بازیکنان فولاد هم به جمع معترضین پیوستند و فضای متشنجی در زمین ایجاد شد. این موضوع با همراهی لیدرهای فولاد همراه شد و آنها پس از خوشحالی آبی ها و دیدن اعتراض مربی تیم شان وارد زمین شدند و قصد درگیری با آبی ها را داشتند که با دخالت ماموران امنیتی قائله ختم به خیر شد.

بازی هوادار و فجر سپاسی

رضا عنایتی سرمربی هوادار که به دلیل عمل جراحی پای خود به کمک عصا کنار زمین حضور داشت، دقایقی از زمین مسابقه به دلیل بی‌دقتی شاگردانش به شدت عصبانی و ناراحت بود.

در دقایق پایانی بازی، نیمکت‌نشینان دو تیم با هم درگیری لفظی پیدا کردند و مجتبی سرآسیایی سرمربی فجر با رجب‌زاده مربی هوادار درگیر شد.

 پس از شکست فجر سپاسی، هواداران این تیم در پایان مسابقه به شدت به بازیکنان این تیم اعتراض کردند.

بازی آلومینیوم و صنعت نفت آبادان

میلاد فخرالدینی سریع‌ترین گل آلومینیوم را در این فصل به ثمر رساند او در دقیقه 3 برای آلومینیوم گلزنی کرد. 

سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم در دقیقه 30 اولین تعویض خود را انجام داد! او علیرضا نقی زاده را از زمین بیرون کشید و امیر نوری را به میدان فرستاد.

 دقیقه 33 ضربه سر بازیکن نفت آبادان از بالای دست دروازه‌بان آلومینیوم در حال ورود به دروازه بود که وحید محمدزاده مدافع آلومینیوم توپ را از روی خط برگشت داد ولی بازیکنان و مربیان نفت آبادان معتقد بودند که توپ از خط دروازه عبور کرده و داور باید گل دوم نفت آبادان را ثبت کند. همین مساله باعث اعتراض شدید مربیان و نیمکت نشینان به « ایمان کهیش» داور مسابقه شد. 

تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که تصمیم سختی داور باید می‌گرفت و به طور کامل در این تصاویر مشخص نبود که  تمام توپ واقعا از خط دروازه عبور کرده یا نه.

گل گهرسیرجان - مس کرمان

دیدار تیم های گل گهر و مس رفسنجان در اوج حساسیت با برتری دو بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. سیرجانی ها موفق شدند با کسب هر سه امتیاز دربی حساس کرمان 42 امتیازی شده و از مس رفسنجان سبقت بگیرند. نارنجی پوشان که در نیمه اول توپ های بسیاری را از دست داده بودند بعد از دریافت دو گل در نیمه دوم به آب و آتش زدند تا کار را مساوی کنند. تلاش آنها اما یک بار به نتیجه رسید تا دو بر یک بازنده دربی حساس امشب شده و رده چهارم را به گل گهر تقدیم کنند. دقایق پایانی بازی تحت تاثیر حساسیت بالای کار با خشونت و برخوردهای فیزیکی بسیاری همراه بود. این موضوع باعث شد تا بازی در لحظاتی به دلیل درگیری بازیکنان متوقف شود. حمید حاج ملک در این دقایق بارها از کارت زرد خود برای جریمه خطاهای خشن بازیکنان دو تیم استفاده کرد. کمتر از یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود که تلاش بازیکنان دو تیم برای تصاحب توپ در میانه میدان به یک درگیری نسبتا شدید انجامید. در این صحنه چند نفر از بازیکنان باهم دست به یقه شده و جریان کار را برای دقایقی متوقف کردند. دو دقیقه بعد از این اتفاق و در اولین دقیقه از شش دقیقه وقت تلف شده، فرشید باقری با تکلی بسیار خشن تعادل بازیکن حریف را بهم زده و کارت زرد گرفت. داور بازی پیش از به صدا در آوردن سوت پایان، دو کارت زرد دیگر هم داد تا در مجموع شش بار دست به تنبیه بازیکنان زده باشد.

jfyjquz5

dr0c1qbw

دیدگاه تان را بنویسید