حواشی دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال

اخراج مجیدی از نیمکت استقلال و ترقه بازی در آبادان+تصاویر

بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در ورزشگاه تختی آبادان دور افتخار زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته بیست ونهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال با برگزاری 8 دیدار هم زمان از ساعت 21:30 آغاز شد که در یکی از دیدارهای مهم استقلال تهران میهمان صنعت نفت آبادان بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرهاد مجیدی 11 بازیکن تیم فوتبال استقلال برای دیدار با نفت آبادان را به شرح زیر مشخص کرد: سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، پژمان منتظری، ووریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی، پاتوسی، مهدی قائدی، ایسما و منشا.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

پائولو سرجیو، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان برای این دیدار  شهاب گردان، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدرضا غبیشاوی، فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، جاناتان بالوتلی و حسین ساکی را به زمین خواهد فرستاد.

* تعداد اندکی از هواداران استقلال در ورزشگاه حضور یافته‌اند که به آن ها اجازه حضور داده نشده و سکوی تیم میهمان خالی است. این مسئله با اعتراض اندک هواداران استقلال روبه‌رو شد.

* نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با پرچم صنعت نفت در ورزشگاه دور افتخار زد و مورد تشویق هواداران آبادانی قرار گرفت.

* حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه تختی حضور دارند، اما هنوز صندلی‌های خالی دیده می‌شود.

* مهدی رحمتی، میلاد زکی‌پور، روح‌الله باقری، مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، فرشاد محمدی‌مهر و خسرو حیدری نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

* هنگام گرم کردن بازیکنان، مشکلی در نور ورزشگاه پیش آمد و هر دو تیم در نور ضعیف گرم کردند.

*درست دقایقی قبل از آغاز بازی دو تیم یکی از پروژکتورهای استادیوم خاموش شد که مسئولان استادیوم اعلام کردند به دلیل صرفه‌جویی نورهای ورزشگاه را کم کرده‌اند! کادر فنی دو تیم پیش از آغاز بازی به این اتفاق معترض بودند.

*قبل از شروع بازی سرجیو سرمربی نفت آبادان به سمت نیمکت استقلال رفت و با کادر فنی تیم استقلال خوش و بش کرد.

* حدود ۱۲ هزار نفر در ورزشگاه تختی آبادان حضور داشتند، البته سکوهای خالی در ورزشگاه زیاد دیده می‌شوند.

*فرهاد مجیدی در نیمه اول از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت و در کنار خط با فریادهای خود نکات لازم را به آن ها گوشزد می‌کرد.

*در اواسط نیمه دوم دیدار نفت آبادان و استقلال تماشاگران حاضر در استادیوم با پرتاب یک ترقه باعث آسیب دیدگی کمک داور اول مسابقه شدند که در این لحظه طالب ریکانی به سمت تماشاگران نفت رفت و از آن ها خواست تا به سمت داور اشیائی پرتاب نکنند.

*در دقیقه 67 بازی روح الله باقری دروازه نفت آبادان را باز کرد اما داور این گل را مردود اعلام کرد. بعد از این صحنه کل اعضای کادر فنی تیم استقلال به سمت کمک داور رفته و به تصمیم وی اعتراض کردند. مجیدی بعد از این گل دوان دوان تا نزدیک پرچم کرنر به سمت کمک داور رفت و به او معترض شد که داور بعد از این صحنه مجیدی را از کنار  خط اخراج کرد.

 

 

بیشتر بخوا

دیدگاه تان را بنویسید