دایی: احمدی نژاد آمد ورزشگاه به غلامپور گفتم باختیم!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال نکاتی درباره بازی کذایی با عربستان که به اخراجش انجامید بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی دایی در بخشی از مصاحبه اش با عادل فردوسی پور، درباره اتفاقات منجر به برکناری اش در مقدماتی جام جهانی 2002 شد، گفت: آقایان دادگان و علی آبادی مشکلات زیادی باهم داشتند و آقای علی آبادی و دوستانشان زیاد به تیم ملی رفت و آمد می کردند و با بازیکنان صحبت می کردند و همین تیم ملی را خراب کرد. یک سری اتفاقات افتاد که نمی توانستیم هضم کنیم و اصلا تیم یک دستی نبود.

وی ادامه داد: ما یک هیچ جلو بودیم وقتی آقای احمدی نژاد آمد به بهزاد غلامپور گفتم باختیم و همان اتفاق هم افتاد. حس های من خیلی وقت ها درست می گوید. یک بار هم در مسابقات کشتی فردین معصومی جلو بود و بعد دو سه تا فن خورد و بازی را از  دست داد؛ من هم سالن بودم.

دایی درباره اتفاقات بین دو نیمه نیز گفت: بین نیمه متعلق به مربیان است. آقایان می خواستند به رختکن بیایند و من اجازه ندادم. همان شب من اخراج شدم و بچه های نهاد ریاست جمهوری گفتند که نامه محرمانه در این باره زده شده است . ساعت 10 صبح فردا هم با بچه  ها خداحافظی کردم. کفاشیان به من زنگ زد که علی آقای چرا رفتی؟ گفتم من اخراج شدم و او هنوز نمی دانست اما نامه محرمانه را برای من فرستادند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید