علی دایی: وقتی از یارانه حرف می زنیم گریه ام می گیرد/ فوق‌لیسانس باید بیاید در خانه من کار کند؟

اسطوره فوتبال ایران با انتقاد از شرایط اقتصادی کشور گفت: اینکه ما راجع به یارانه صحبت می کنیم گریه ام می گیرد. این توهین به مملکت ما است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی دایی اسطوره فوتبال ایران در گفت وگویی که با برنامه 360  داشت بازهم از شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که از این بابت برای مردم ایجاد شده ابراز ناراحتی کرد.

دایی با بیان اینکه مشکلات ایران به خاطر حضور افراد در جایگاه غلط است، گفت: مشکلاتی که الان مردم ما با آن گریبان‌گیر هستند، مخصوصا مشکلات اقتصادی به اینکه آن کسی که جایگاهش نیست، در جایگاهی نشسته که تصمیم می‌گیرد و تصمیمات غلط و اشتباه می‌گیرد ربط پیدا می‌کند.

دایی با انتقاد از پرداخت یارانه به مردم و تورم در کشور گفت: من خیلی وقت‌ها گریه‌ام می‌گیرد که ما راجع ‌به یارانه صحبت می‌کنیم! راجع ‌به کوپن و این چیزها صحبت می‌کنیم! این توهین به مردم مملکت ماست. اصلا یعنی چی؟ اصلا من این چیزها را نمی‌فهمم! شما فکر کنید ماهی چند هزار میلیارد یارانه داده می‌شود؟ با این یارانه‌ها از آن زمانی که داده‌اند، نمی‌شد هزاران کارخانه ایجاد کرد؟ میلیون‌ها نفر را سرکار فرستاد؟ من اصلا مانده‌ام! حالا حداقل ۱۰۰ نفری کارمند دارم و با آن‌ها کار می‌کنم. مگر می‌شود از سال قبل تا امسال بالای ۶۰ الی ۷۰ درصد اجاره خانه‌ها بالا رفته! یک آدم چقدر کار بکند؟ چه کاری بکند که بتواند این خلاءها را پر کند؟

او با شرح یک خاطره تلخ از حضور یک خانم به عنوان کارگر در خانه اش گفت: خداوکیلی شما خودتان می‌دانید که من یک رستوران کوچک دارم. باور می‌کنید که اکثر کارمندهای رستوران، لیسانس و فوق‌لیسانس هستند؟ من یک کارگر می‌خواستم که در کارهای خانه به خانم کمک کند. باور می‌کنید که رزومه‌اش را آورد و من گریه‌ام گرفت؟ فوق‌لیسانس بود! فوق‌لیسانس باید بیاید در خانه من کار بکند؟ شما اگر نگاه بکنید ما همه‌اش دستوری‌ایم؛ فلان کس گفت قیمت بالا نرود. مگر با دستور دادن چنین اتفاقاتی می‌افتد؟ ما سیستم‌مان خراب است.

 

دیدگاه تان را بنویسید