مذاکره پرسپولیس با سومین بازیکن ملی‌پوش و لژیونر

پرسپولیس مذاکرات خود با سعید عزت اللهی را شروع کرده و به دنبال جذب سومین بازیکن لژیونر و ملی‌پوش است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرسپولیس بعد از ناکامی در ششمین قهرمانی خود، خانه تکانی را خیلی زود آغاز کرده و به دنبال بازیکنان ملی پوش رفته است که سومین گزینه، سعید عزت اللهی است و تماس‌های را با این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس داشته اند.

پرسپولیس برخلاف فصل قبل حضور پرقدرتی در نقل و انتقالات تا به این جای کار داشته و پس از توافق نهایی با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی به دنبال توافق نهایی با احمد نوراللهی هم هست.

رضا اسدی از مجموعه پرسپولیس جدا می شود و یحیی گل محمدی به دنبال جذب جانشین این بازیکن است. در این میان طی روزهای اخیر نام احمد نوراللهی مطرح شده در حالی که باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است در موازات مذاکره با نوراللهی با سعید عزت اللهی نیز مذاکراتی داشته باشد. این اتفاق در حالی است که نام عزت اللهی در لیست فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال نیز دیده می شود.

روزنامه گل مدعی شده که باشگاه پرسپولیس با سعید عزت اللهی تماس گرفته و در حال رایزنی است تا این هافبک جوان و آماده تیم ملی را به جمع بازیکنان خود اضافه کند و برای فصل آینده مدعی شماره یک قهرمانی شود.

روزنامه های ورزشی پنج شنبه ۱۲ خرداد

گفته می شود به دلیل اینکه جام جهانی در پیش است، خود سعید عزت اللهی علاقه دارد در تیمی حضور داشته باشد که فرصت بازی کردن به او برسد ولی مبلغ هنگفتی را مطالبه کرده که شاید دست و بال تیم‌های ایرانی را ببند.

 

دیدگاه تان را بنویسید