اعتراف سعید عزت اللهی به پیشنهاد پرسپولیسی ها

هافبک تیم ملی ایران گفت: تیمی که پیشنهاد داده در لیگ برتر انگلیس فعالیت می کند اما هنوز مذاکرات ما نهایی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید عزت اللهی در رابطه با آخرین وضعیتش برای انتخاب تیم جدید اظهار داشت: همچنان در ایران هستم و تمرینات خودم را پیگیری می کنم. در حال مذاکره با باشگاه های مختلف هستم و فکر می کنم تا هفته آینده بتوانم درباره آینده خودم روشن تر حرف بزنم.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود از سوی پرسپولیس با او صحبت شده، عنوان کرد: صحبت هایی شده است اما من خیلی به این موضوع فکر نمی کنم. از قبل گفتم که اولویتم بازی کردن در اروپاست و فعلا به بازی کردن در لیگ ایران فکر نمی کنم. به هر حال من در این سن به صلاحم نیست که به ایران برگردم و اینجا بازی کنم و می خواهم مراحل ترقی را طی کنم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در ادامه بیان داشت: همانطور که گفتم با برخی از بزرگان مشورت می کنم و بعد از آن تصمیم می گیرم. کی روش قطعا اولین نفری است که با او مشورت می کنم.

عزت اللهی درباره اظهارات مدیربرنامه اش مبنی بر اینکه احتمالا در روستوف می ماند، گفت: بله، همینطور است و احتمال این موضوع زیاد است. مدیربرنامه های روسی من این موضوع را اعلام کرده بود و مورد تایید من است. من اگر به توافق نهایی با روستوف برسم و برای رفتن به تیم های دیگر به نتیجه ای نرسم، احتمالا به زودی به تیم سابقم بازمی گردم. همانطور که گفتم فعلا تصمیم نهایی را نگرفتم و باید چند روز دیگر منتظر روشن شدن تکلیف بمانم.

وی در پایان درباره اینکه گفته بود از انگلیس هم پیشنهاداتی دریافت کرده، خاطرنشان کرد: بله، این پیشنهاد به دست من رسیده است. تیمی که پیشنهاد داده در لیگ برتر انگلیس فعالیت می کند اما هنوز مذاکرات ما نهایی نیست. باید بیشتر فکر کنم و در نهایت تصمیم خودم را بگیرم.  

منبع: کاپ

دیدگاه تان را بنویسید