اسمی که قرار بود لو نرود!

نام تیم ملی اروگوئه به عنوان حریف دوستانه ایران در حالی اعلام شد که قرار بوده این نام لو نرود!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از لغو بازی دوستانه با کانادا و جو سنگینی که در فضای فوتبال وجود داشت، هیچ یک از مسئولان حاضر به انجام مصاحبه و پاسخگویی نبودند. تنها حمید استیلی درباره این لغو توضیحاتی داد و از رایزنی ها برای انجام بازی های دوستانه دیگر در قطر خبر داده بود.

استیلی در پاسخ به این که چه حریفانی برای ایران انتخاب شده اند و چرا نام این تیم ها اعلام نمی شود که مردم و رسانه ها آرامش از دست رفته خود را بیابند، گفت: اگر نام این تیم ها را اعلام کنیم هستند کسانی که می روند و این تیم ها را از انجام بازی منصرف می کنند! نام این تیم ها تا آخرین مرحله اعلام نخواهد شد و تنها پس از عقد قرارداد رسمی اسم شان را می گوییم.

مدیر تیم های ملی در حالی از ضرورت محفوظ ماندن اطلاعات مربوط به بازی های دوستانه تیم ملی ایران صحبت کرده بود که به نظر می رسد هماهنگی لازم بین بخش های مختلف وجود ندارد. چرا که حسن کامرانی فر، دبیر فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا تیمی که قرار است به مصاف آن برویم در رده‌بندی فیفا بالاتر از کشورمان است، اظهار داشت: این تیم جزو 15 تیم بالای رنکینگ فیفا است. هم‌اکنون در حال نهایی کردن کارهای عقد قرارداد با این تیم هستیم. کار برگزاری یک دیدار خوب با اروگوئه را که تیم سیزدهم رنکینگ فیفا و در جهان و قدرتمند است را پیش می‌بریم. کارهای این بازی در حال نهایی شدن است و امیدواریم اتفاقات خوبی برای کشورمان بیفتد.

کامرانی فر در حالی نام حریف ایران را لو داده که به قول استیلی هنوز هیچ بخشی از انجام این بازی دوستانه قطعی نشده و صرفا در حد گفتگو و رایزنی است. اما به نظر می رسد دبیر فدراسیون که به دلیل سفر بیهوده و بی حاصل به ترکیه به همراه ماجدی تحت فشار است، برای خروج از زیر بار انتقادها نام اروگوئه را لو داده است. اتفاقی که اگر هشدارهای استیلی جدی بوده باشد، ممکن است به لغو این بازی نیز بینجامد.

به هر حال انجام بازی دوستانه با اروگوئه که یکی از تیم های قدرتمند فوتبال جهان است، اگر به سرانجام برسد می تواند اتفاقات تلخ بازی با کانادا را به دست فراموشی بسپارد اما هنوز جزئیاتی از روند مذاکره و میزان قطعیت این بازی منتشر نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید