استیلی: قرارداد بازی با کانادا را ندیدم/ با دو تیم دیگر مذاکره کرده ایم

مدیر تیم ملی فوتبال اطلاعی از جزئیات قرارداد بازی دوستانه با کانادا و جزئیات آن ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید استیلی درباره لغو بازی دوستانه گفت: این لغو فنی نبود. ما قرار بود سه بازی دوستانه داشته باشیم اما طرف مقابل خلف وعده کرد. تیم ملی همیشه ایرانی های زیادی را جمع می کرد. قرار بود به دلیل سانحه تلخ سقوط هواپیما قرار بود با بازماندگان این سانحه همدردی کنیم و بازوبند مشکی ببندیم.

مدیر تیم ملی فوتبال درباره این که آیا کانادا می توانسته بازی را به دلیل مسائل فوری لغو کند، گفت: من قرارداد را ندیده ام و مسئول امور بین الملل در جریان این مساله است. وظیفه من رسیدگی به قرارداد نیست. همه می گویند که مسئولان قایم شده اند اما من قایم نشده ام و جواب می دهم. حالا که جواب می دهیم، انواع اقسام تهمت ها را به ما می زنند.

وی ادامه داد: کمیته بین الملل در تلاش است بازی جایگزین در قطر در نظر بگیرد. امیدوارم بتوانیم یک یا دو بازی در این کشور انجام بدهیم. در حال حاضر هیچ بازی به شکل قطعی اوکی نشده است. بازی با سنگال فعلا منتفی است و اگر انجام شود در سپتامبر (شهریور) بازی می کنیم. درباره پاراگوئه هم احتمالش بسیار کم است. فعلا با دو تیم دیگر مذاکره می کنیم که ظرف یکی دو روز آینده مشخص می شود. اگر اسم این دو تیم را بگویم می روند با آنها صحبت می کنند و بازی را لغو می کنند! همین اندازه بگویم که آقای اسکوچیچ این دو بازی را تایید کرده و مورد رضایت اوست. انتخاب بازی دوستانه به دلیل مشکلاتی هست که واقعا سخت است. از مردم و رسانه ها می خواهم از تیم ملی حمایت کنند و پشتش باشند. ما نباید هم از داخل بخوریم و هم از خارج.

استیلی درباره درخواست استقلال برای حضور ملی پوشانش گفت: مجیدی از من خواست که یک روز بازیکنانش را در اختیارش قرار بدهیم تا در جشن شرکت کنند و من این مساله را منوط به اجازه سرمربی تیم ملی دانستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید