لیگ در کمای دیرهنگام!/ جشن قهرمانی استقلال بدون ستاره‌ها؟

سازمان لیگ برنامه سه دیدار معوقه از هفته بیست و نهم را اعلام کرد اما هنوز تکیف هفته پایانی مشخص نیست و تیم‌ها در صورتی که بخواهند زودتر به پایان برسانند، باید بدون ملی پوشان خود به میدان بروند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سازمان لیگ برنامه سه دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران را اعلام کرد که این بازی‌ها روز یک شنبه برگزار می‌شوند اما نکته اصلی در عقب افتادن بازی‌های هفته پایانی و همزمانی با اردوی تیم ملی است.

برنامه سه مسابقه  معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال - که قرار بود سه‌شنبه‌ گذشته برگزار شوند اما به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتادند - به شرح زیر است:

یکشنبه ۸ خرداد

فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان – ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

پرسپولیس – شهرخودرو مشهد – ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران

هوادار تهران – گل گهرسیرجان – ساعت ۲۰- ورزشگاه  پاس قوامین تهران

زمان برگزاری مسابقات هفته سی‌ام متعاقبا اعلام می‌شود.

این اتفاق در حالی است که اردوی تیم ملی ایران دوشنبه نهم خرداد آغاز می‌شود و تیم‌هایی مانند استقلال پنج بازیکن و پرسپولیس دو بازیکن ملی پوش خواهند داشت و طبیعتا در صورتی که لیگ برتر ادامه یابد، باید بدون ملی پوشان خود به میدان بروند؛ اتفاقی که منجر به خالی شدن دست مربیانی مانند مجیدی و گل محمدی خواهد شد.

از طرفی سازمان لیگ یک پیشنهاد هم به تیم ها داشته که آن‌ها در صورتی که نخواهند بدون ملی پوشان خود به میدان بروند، باید 20 روز دیگر در شرایط تمرین باشند و سپس بازی پایانی خود را برگزار کنند.

در این شرایط قهرمانی تیمی مانند استقلال عقب می افتد و آن‌ها باید یک ماه دیگر صبر کنند تا جشن قهرمانی خودشان را برگزار کنند یا جام قهرمانی را بدون ستاره‌ها و ملی‌پوشان خود بالای سر ببرند. از طرفی هنوز تکلیف تیمی مانند شهرخودرو که به دنبال بقا در لیگ برتر است، مشخص نیست و این تیم انگیزه زیادی خواهد داشت و در کورس با نفت مسجدسلیمان قرار دارد. 

اینطور که از شرایط بر می آید، آلودگی هوا، تمام برنامه های لیگ و تیم‌ها را بهم ریخته است.

دیدگاه تان را بنویسید