جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| قول سمیعی به عزیزی خادم برای حل مشکل باقری/فرشید اسماعیلی جایی در لیست آبی ها ندارد؛ گزینه مدنظر مجیدی با فولاد تمدید کرد

مدیرعامل پرسپولیس در تماس تلفنی با عزیزی خادم به او قول داد مشکل کریم باقری برای حضور در تیم ملی فوتبال را حل کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز دوشنبه 8 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

توضیح رئیس هیات مدیره استقلال درباره وضعیت شیمبا، اسماعیلی، مطهری،شجاعیان و جذب مهاجم خارجی

 

 اصغر ملکیان در مورد وضعیت قرارداد شیمبا اظهار داشت: کارهایش در حال انجام است و طی یکی دو روز آینده به ایران می‌آید. قرارداد این بازیکن هم برای او ارسال شده است. زمانی که امضاء شود همه چیز نهایی می‌شود.

وی در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان و اینکه باشگاه استقلال بیانیه داده که اسماعیلی صددرصد جدا شده است، عنوان کرد: قضیه داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی کاملا منتفی است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا با جذب سلمانی و شیمبا کار نقل و انتقالات استقلال تمام می‌شود یا خیر، گفت: غیر از اینها ابوالفضل جلالی هم با ما قرارداد بسته است. یک بازیکن خارجی خوب در پست مهاجم بنا داریم جذب کنیم که درجه یک و فوق حرفه‌ای است.

وی در مورد اینکه در مورد رضا قوچان نژاد هم صحبت می‌شود گفت: خیر.

ملکیان در مورد شرایط گابریل پین گفت: قرارداد او ارسال شده و به زودی به تیم ملحق خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم حرفه‌ای که گفتید جووینکو است یا خیر، تأکید کرد: فعلا نهایی نشده است و بعد از بازی با الهلال رسانه‌ای می‌شود.

فرشید اسماعیلی جایی در لیست استقلال ندارد

 باشگاه استقلال اعلام کرد: امروز (دوشنبه) خبری مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی در برخی رسانه‌ها منتشر شد که خبر مذکور تکذیب می‌شود.

با نظر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، این بازیکن در لیست فصل بعد آبی‌پوشان پایتخت جایی ندارد.

امیری سرپرست استقلال شد

بهرام امیری معاون اسبق باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد.

امیری در حالی جانشین نصرالله عبداللهی شد که چند روز پیش جواد زرینچه حکم سرپرستی تیم را گرفته بود، اما با اتفاقاتی که داخل باشگاه افتاد، او تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند.

 بازیکن مد نظر مجیدی با فولاد تمدید کرد

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد:حمیدرضا گرشاسبی در ادامه روند تمدید قرارداد بازیکنان قرارداد صالح حردانی را تمدید کرد تا این بازیکن فصل آینده نیز با پیراهن فولاد در میادین حاضر شود.

گفتنی است، تیم فولاد که از جذب بازیکن محروم  است تاکنون علاوه بر صالح حردانی با ساسان انصاری، محمد آبشک، احسان مرادیان، وحید حیدریه و مهران موسوی تمدید کرده است.

حردانی یکی از گزینه های فرهاد مجیدی بود که به این ترتیب حضور وی در استقلال منتفی شد.

ملی پوشان به تمرین آبی ها بازگشتند

 تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ در زمین مجموعه انقلاب برگزار شد.

پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی در جمع بازیکنان برای دققایقی به صحبت پرداخت. بازیکنان بعد از گرم کردن و کار بر روی تشک، به کار ساده با توپ مشغول شدند. در ادامه این جلسه تمرینی، بازیکنان به فوتبال در نیمه زمین پرداختند.

در تمرین امروز ملی‌پوشانی که در اردوی نهایی حضور ندارند، مثل مرادمند و حسینی حضور داشتند.

اعضای تیم استقلال در تمرین نوبت عصر به بدنسازی خواهند پرداخت.

تیم فوتبال استقلال برای دیدار روز 22 شهریور مقابل الهلال آماده می شود.

تمرین استقلال

اخبار باشگاه پرسپولیس

قول سمیعی به عزیزی خادم برای حل مشکل باقری

شهاب عزیزی‌خادم طی‌تماس با مسئولان‌باشگاه پرسپولیس از آنها خواست تا اجازه حضور کریم باقری در اردو تیم داده شود. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز قول داده است تلاش خود را برای حل این مشکل خواهد کرد.

وی همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه پرسپولیس به دلیل کارشکنی تاجیکی‌ها شد. همچنین آنها خواسته یحیی گل محمدی مبنی بر جذب یک بازیکن خارجی را مورد بررسی قرار دادند که قرار است این موضوع در نشستی با حضور حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پیگیری شود./ خبرآنلاین

پرسپولیس هنوز نامه ای برای جذب بازیکن خارجی به فدراسیون نداده است

 

 یحیی گل‌محمدی روز گذشته در جلسه ای با جعفر سمیعی و مجید صدری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخواست کرد با وجود بدهکار بودن این تیم و داشتن پرونده باز بین‌المللی با فدراسیون فوتبال برای جذب یک بازیکن خارجی مذاکره و موانع موجود در این زمینه برداشته شود.

مدیران پرسپولیس هم به سرمربی سرخ‌پوشان قول پیگیری این موضوع را دادند اما طبق پیگیری‌ها نشان داد دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکنون نامه ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده است.

این درحالیست که مسئولان پرسپولیس به سرمربی خود قول داده اند تا زمینه جذب بازیکن خارجی را با رایزنی با فدراسیون فوتبال فراهم کنند./ فارس

دیدگاه تان را بنویسید