با ادعای مارکا

رئال مادرید و ام‌باپه به توافق رسیده اند

نشریه مارکا اعلام کرد رئال مادرید و مهاجم فرانسوی به توافق رسیده اند و از یکم جولای این بازیکن برای سفیدپوشان بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: کیلیان ام‌باپه درباره آینده اش تصمیم گرفته است. او در مراسمی که یکشنبه شب در فرانسه برگزار شد به این موضوع اشاره کرد و در فصل پیش رو با پیراهن رئال مادرید بازی خواهد کرد. به نوشته مارکا، مهاجم پاری‌سن و باشگاه رئال مادرید هفته گذشته به توافق رسیدند. مذاکراتشان در ماه های اخیر به نتیجه رسید. باشگاه اسپانیایی از هر گونه تماس مستقیمی با بازیکن فرانسوی امتناع کرد تا زمانی که اول ژانویه فرا برسد. رئال مادرید نمی خواست بر خلاف قوانین عمل کند. 

دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته که ام‌باپه به مادرید سفر کرد دو روز مهمی بودند که همه چیز شفاف و تمام ابهام ها بر طرف شد. خوسه آنخل سانچس، مدیر کل رئال مادرید همه موضوعات دیگر را کنار گذاشت تا تنها به این قضیه بپردازد که ارزشش را داشت. این توافق به معنای بله گفتن ام‌باپه است. نزدیکان مهاجم فرانسوی درخواست کردند این خبر زمانی اعلام شود که تعهدات ام‌باپه به باشگاه پاری‌سن ژرمن پایان یافته باشد. ستاره جوان فرانسوی نیز دیشب به این موضوع اشاره کرد و گفت: "باید به تمام کسانی که به این قضیه مرتبط هستند احترام گذاشت. من هم عجله دارم اما تنها به من مربوط نمی شود. همه چیز تمام شده است و تنها جزئیات باقی مانده است اما همه چیز به پایان رسیده است.‌" 

باشگاه رئال مادرید سکوت خواهد کرد و منتظر خواهد ماند تا بازیکن فرانسوی اعلام کند دورانش در پاری‌سن ژرمن به پایان رسیده است. ام‌باپه می تواند از یکم جولای به خواسته اش یعنی بازی کردن در رئال مادرید برسد. قراردادش پنج ساله خواهد بود و مبلغ بند آزاد سازی اش رقم خیلی بالایی خواهد بود که هیچ باشگاهی توان پیشنهاد به او را نداشته باشد. دستمزد مهاجم فرانسوی هم فاصله زیادی با پیشنهاد پاری‌سن ژرمن دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید