توقف سیتی به سود لیورپول؛ هدیه وستهام به شاگردان کلوپ/ میلان یک امتیاز تا قهرمانی +عکس و ویدیو گل

تیم منچسترسیتی در بازی حساس مقابل وستهام، با حساب 2 - 2 به تساوی رضایت داد و سه تیم بالای جدول لالیگا نیز مقابل حریفان خود متوقف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عصر یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازی حساس هفته سی و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم منچسترسیتی صدرنشین به مصاف میزبان خود وستهام رفت که در پایان با نتیجه 2-2 متوقف شد. سیتیزن‌ها با این برد 90 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول مسابقات قرار دارند. در نیمه نخست این بازی روند مسابقه آنطور که باید برای شاگردان پپ گواردیولا پیش نرفت و «جارد بوون» ستاره این فصل وستهام در دقایق ۲۴ و ۴۵ دو گل را به ثمر رساند تا با دبل او وستهام برنده به رختکن برود. با شروع نیمه دوم بازی اما از همان دقیقه ابتدایی سیتیزن‌ها با فشار بسیار زیاد به روی دروازه میزبان حمله کردند تا نهایتا «جک گریلیش» در دقیقه ۴۹ گل اول سیتی را به ثمر برساند. در ادامه نیز فشار حملات شاگردان گواردیولا حفظ شد تا در دقیقه ۶۹، «سوفال» بازیکن وستهام دچار اشتباه شده و با گل به خودی نتیجه بازی را ۲ - ۲ برابر کند. در دقیقه دقیقه 86 این بازی یک ضربه پنالتی برای سیتی گرفته شد که «فابیانسکی» پنالتی «ریاض محرز» را مهار کرد تا مانع برتری شاگردان پپ و تثبیت قهرمانی سیتیزن‌ها شود.

توقف بالانشینان لالیگا

هفته سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا با توقف هر سه تیم بالای جدول یعنی رئال‌مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید به پایان رسید.

رئال‌مادرید قهرمان که مهمان کادیس بود به تساوی ۱-۱ رسید. ماریانو دقیقه ۵ تک‌گل رئال‌مادرید را زد و این گل را سوبرینو دقیقه ۳۷ پاسخ داد. نگردو برای کادیس پنالتی دقیقه ۶۱ را هدر داد. رئالی‌ها با این تساوی ۸۵ امتیازی شدند. بارسلونا هم مهمان ختافه بود و در این دیدار به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون‌گل نرسید. بارسا که نایب‌قهرمانی‌اش را قطعی کرده ۷۳ امتیازی است. در نبرد حساس بر سر مقام سومی هم اتلتیکومادری در واندامتروپولیتانو با نتیجه ۱-۱ به کارش خاتمه داد. خیمنس دقیقه ۳۰ برای اتلتیکو گل زد، اما النصیری دقیقه ۸۵ این گل را جواب داد. اتلتیکو که تیم سوم جدول است ۶۸ امتیاز دارد و سویا رده چهارمی ۶۷ امتیازی است.

میلان یک امتیاز تا قهرمانی 

در هفته سی‌وهفتم سری آ ایتالیا، میلان در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل آتالانتا با نتیجه ۲-۰ پیروز شد.روسونری در این دیدار توسط لیائو و هرناندس در دقایق ۵۷ و ۷۵ به گل رسید. با این برد میلان ۸۳ امتیازی شد و بدون توجه به نتیجه دیدار اینتر یک برد برای قهرمانی نیاز دارد. 

در هفته سی‌وهفتم سری آ ایتالیا، اینتر در خانه کالیاری ۳-۱ پیروز شد تا نبرد قهرمانی به هفته آخر بکشد. دارمیان دقیقه ۲۵ گل نخست اینتر را زد و تعداد گل‌های این تیم را مارتینس در دقیقه ۵۱ به عدد ۲ رساند. لیکوگیانیس در دقیقه ۵۴ تک‌گل کالیاری را زد. با این حال مارتینس در دقیقه ۸۵ گلی دیگر به نام خودش و تیمش ثبت کرد.اینتر با این برد ۸۱ امتیازی شد تا فاصله ۲ امتیازی با میلان صدرنشین را حفظ کند و همچنان به قهرمان شدن امیدوار بماند. کالیاری هم با ۲۹ امتیاز تیم هجدهم است و به سقوط خیلی نزدیک شد.

 

 

 

رئال مادرید کادیس

رئال مادرید کادیس

رئال مادرید کادیس

 

بارسلونا ختافه

بارسلونا ختافه

ختافه

آث میلان

میلان

میلان

منچسترسیتی وستهام

منچسترسیتی وستهام

 

 

دیدگاه تان را بنویسید