تصمیم نهایی امباپه برای فصل بعد مشخص شد

به نظر می رسد ماندن کیلیان امباپه، ستاره گلزن و فرانسوی در پاری سن ژرمن قطعی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شاید تنها معمای بزرگ تا پایان پنجره تابستانی امسال سرنوشت کیلیان امباپه باشد و تکلیف دیگر بازیکنان نامدار مشخص شده است. تنها یک سال از قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن باقی مانده و رئال مادرید نیز در سال های اخیر همیشه مشتری همیشگی کیلیان امباپه بوده است. علیرغم امیدواری فلورنتینو پرز به رقم خوردن این انتقال در روزهای پایانی پنجره تابستانی، به نظر می رسد این اتفاق حداقل امسال رخ نخواهد داد.

ورزش سه نوشت: حالا کادناسر مدعی شد کیلیان امباپه به همبازیان خود در رختکن پاری سن ژرمن اطلاع داده که امسال نیز در فرانسه می ماند و به قرارداد خود تا ژوئن 2022 پایبند خواهد بود. در واقع خود این بازیکن به خوبی می داند که پاری سن ژرمن تحت هیچ شرایطی در تابستان قصد فروش او را ندارد و بنابراین کیلیان امباپه باید یک سال دیگر در پاریس بماند. در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، این ستاره جوان و فرانسوی می تواند فصل بعد و به صورت رایگان پاری سن ژرمن را احتمالا به مقصد رئال مادرید ترک بکند.

بدین ترتیب پاری سن ژرمن در فصل پیش رو و با در اختیار داشتن ستاره های بزرگی مانند نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه در خط حمله، برای فتح سه گانه مبارزه کرده و بی تردید جدی ترین نامزد برای فتح عناوین پیاپی در فرانسه و اروپا لقب خواهد گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید