حمایت رونالدو از سرمربی جدید یونایتد + عکس

فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ اریک تن‌هاگ را عاملی برای موفقیت این تیم در فصل آینده دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، رالف رانگنیک سرمربی فعلی و موقت منچستریونایتد که نتایج ضعیفی را با این تیم به دست آورد، باید جای خود را به "اریک تن‌هاگ" سرمربی فعلی آژاکس بدهد. اتفاقی که باعث شده تا کریستین رونالدو فوق ستاره پرتغالی‌ها شیاطین سرخ به نتایج فصل آینده این تیم امیدوار باشد. رونالدو تن‌هاگ را عاملی برای موفقیت شیاطین سرخ در فصل آینده معرفی کرد.

رونالدو در این مورد گفت: چیزی که من می‌دانم، این است که او عملکردی عالی در آژاکس به ثبت رساند. او یک مربی باتجربه است. اتفاقات باید همان گونه که او می‌خواهد تغییر کند. من امیدوارم موفق شویم چون موفق شدن باعث می‌شود همه تیم جلو برود و موفقیت را تجربه کند. من برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

کریستین رونالدو

رونالدو گفت: من بسیار هیجان زده هستم، نه فقط من بلکه هواداران نیز هیجان دارند که تن‌هاگ می‌خواهد به این تیم بیاید. برایش بهترین ها را آرزو می‌کنم و بیاییم باور داشته باشیم که سال آینده ما می‌توانیم جوایز را بدست آوریم.

فوق ستاره پرتغالی 2 بار در این فصل توانست عنوان بهترین بازیکن ماه را بدست آورد و در این فصل پر ماجرای منچستریونایتد 18 گل به ثمر رساند.

دیدگاه تان را بنویسید