رکورد بی‌نظیر رونالدو در لیگ برتر با شکستن طلسم چلسی!

فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان، تنها بازیکنی است که به همه تیم‌های لیگ جزیره گل زده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم منچستریونایتد انگلیس این روزها حال و روز چندان خوشی را در لیگ برتر سپری نمی‌کند و همین امر باعث انتقادات بسیار از عملکرد ستاره‌های این تیم حتی کریستینو رونالدو شده است. با این حال فوق ستاره پرتغالی عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و شب گذشته هم با گل زنی مقابل چلسی مانع از شکست خانگی قرمزها شد که البته با رکوردزنی این فوتبالیست در لیگ جزیره نیز همراه شد.

ورزش سه نوشت: ین بازیکن پرتغالی در تمامی دیدارهایی که در دو دوره حضورش برابر آبی‌های لندن برگزار کرده بود هرگز موفق نشده دروازه این تیم را باز کند و گلزنی به این تیم به نوعی طلسم برای او تبدیل شده بود که بالاخره توانست در بازی شب گذشته آن را از میان بردارد. 

حالا این مهاجم یونایتد موفق شده در دومین دوره‌ای که پیراهن یونایتد را بر تن کرده به تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس گل زده باشد تا این رکورد جالب را نیز به نام خودش به ثبت رسانده باشد، در واقع چلسی آخرین تیمی بود که همچنان توانسته بود از قدرت گلزنی بی‌نظیر این بازیکن جان سالم به در ببرد که در نهایت این تیم هم اسیر او شد. 

رونالدو حالا با 17 گل زده به صورت مشترک با هیونگ مین سون مهاجم کره‌ای تاتنهام، در رده دوم بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر قرار دارد و تنها محمد صلاح موفق شده تعداد گل‌های بیشتری از این دو بازیکن به ثمر برساند تا در رده اول بهترین گلزنان لیگ انگلیس جای داشته باشد. 

این ستاره پرتغالی همچنین در تمامی رقابت‌های این فصل آمار 23 گل زده را برای یونایتد به ثبت رسانده که آمار بسیار خوبی به حساب می‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید